جلسه توجیهی بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه امام رضا (ع) بخش انابد برگزار شد

جلسه توجیهی بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه امام رضا (ع) بخش انابد با تقدیر از جهادگران بسیجی در حوزه مقابله با کرونا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۰۰
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ جنیدی در جلسه توجیهی بصیرتی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه امام رضا (ع) بخش انابد از زحمات بدون چشم داشت بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.
 
وی با اشاره به انقلابی که بعداز پیام مقام معظم رهبری و رزمایش عظیم مواسات که در کشور راه افتاد گفت: این دستاورد انقلاب اسلامی است که بعد از ویروس کرونا با اشاره رهبر انقلاب مشکلات معیشتی مردم توسط مردم تا حدودی برطرف شد در حالی که هیچ جای دنیا این چنین تفکر و حرکتی نبود و دیدیم که در بعضی کشور‌های اروپایی و آمریکا مردم فروشگاه‌ها را غارت کردند.
 
فرمانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با اشاره به نامه سرگشاده یکی از سران طیف خواص سیاسی به رهبری خواستار تحلیل قوی فرماندهان پایگاه در این موارد شد که  موارد مشابه را با توجه به شبهه افکنی دشمن با توجه به موقعیت حساس کنونی داشته باشند.
 
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: کشوری که در راس مقابله با استکبار جهانی است هر لحظه باید منتظر مکر و حیله‌های دشمنان باشد که در بزنگاه‌ها غافلگیر نشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها