خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار:

بیش از ۱۵ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ عنوان برنامه شاخص ویژه هفته عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شیوع کرونا اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی پایگاه‌های بسیج خواهران در بستر فضای مجازی تقویت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۴۳۱
|
۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

مریم گلینی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، با اشاره به در پیش رو بودن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: بیش از 15 عنوان برنامه شاخص ویژه هفته عفاف و حجاب در گرمسار برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه با شیوع کرونا اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی پایگاه های بسیج خواهران در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تقویت می یابد،اعلام کرد: بیان پند اخلاقی با موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی و حقیقی،دلنوشته با موضوع «چهره من در حجاب» و ذکر حدیث و آیات و روایت مرتبط با حجاب در طول این هفته در گروه های مجازی پایگاه های بسیج این شهرستان از جمله برنامه های شاخص این هفته به شمار می رود.

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در سطح شهر در راستای امر به معروف و اهدای فلش کارت با موضوع حجاب و عفاف نیز در این هفته انجام می شود،ابراز کرد:مسابقه نقاشی  و کتابخوانی با موضوع حجاب ،برگزاری مسابقه خاطره گویی و بیان سخنان سردار شهید سلیمانی در باره حجاب، پخش کلیپ مرتبط در فضای مجازی و تلوزیون پارک ها و سطح شهر نیز از دیگر برنامه های شاخص این هفته است که با مشارکت تمامی پایگاه های بسیج این شهرستان برگزار می شود.

اجرای « نهضت زنان تمدن ساز انقلابی – اسلامی » در گرمسار

وی از برگزاری مسابقه  ارسال جملاتی از سخنان اندیشمندان غربی و مسلمان در رابطه با حجاب در فضای مجازی خبر داد و گفت:مسابقه متن نویسی به طور خلاصه و کامل درباره مسجد گوهر شاد و چرایی نامگذاری 21 تیر به عنوان حجاب و عفاف و اجرای پویش «من حجاب را دوست دارم» در شبکه های اجتماعی نیز در دستور کار است.

گلینی گفت: فضا سازی محیطی با محوریت عفاف و حجاب در سطح شهر و راه اندازی مطالبه گری از طریق پویش مردمی در فضای مجازی با موضوع اجرای قانون حجاب با تأکید بر خوش برخورد بودن و مهربان بودن خانم های محجبه با دختران و نوجوانان کم حجاب نیز در زمره برنامه های شاخص بسیج خواهران در این هفته است.

وی در پایان اضافه کرد: مطالبه گری فروش البسه مغایر با  عفاف و حجاب و دیدار بانوان نخبه و فعالان فرهنگی با نماینده مردم و امام جمعه و نیروی انتظامی و اصناف با عنوان « نهضت زنان تمدن ساز انقلابی – اسلامی » نیز در این هفته برنامه ریزی شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها