خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مدیر این صندوق در استان همدان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۲۵۵۶۷۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

دیدار نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با دکتر نورالله‌ زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و دکتر افروخته مدیر این صندوق در استان همدان دیدار کرد.

در این جلسه در خصوص سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های نیمه تمام در شهرستان اسدآباد از جمله گردشگری روستاهای هدف گردشگری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این جلسه برای شروع طرح‌های جدیدی نیز صحبت شد که صندوق کارآفرینی امید آمادگی خود را برای ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران متقاضی اعلام داشت.

از جمله طرح‌های عنوان شده در این جلسه صندوق‌های خرد محلی، فعالیت و سرمایه‌گذاری در حوزه معادن که نیاز به اعلام طرح و ثبت در سامانه کارا دارد، اجرای طرح‌های سورتینگ و سردخانه و ایجاد کارخانه‌های فرآوری محصولات و میوه‌های درجه ۲ و ۳ موجود در اسدآباد و سایر شهرستان‌ها بود.

همچنین در جلسه فوق مواردی درباره راه‌اندازی گلخانه‌ها در مناطق جلگه و چهاردولی که دارای ظرفیت بالایی برای اشتغال‌زایی هستند و راه‌اندازی مراکز ارائه خدمات فنی به خودروهای سنگین مطرح شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات