فرمانده سپاه استان البرز:

یک‌هزار تخت نقاهتگاهی در استان البرز آماده شده است/فعالیت های سپاه البرز در مقابله با کرونا دوباره آغاز شد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: سپاه استان از اسفند ماه فعالیت هایی را از تولید ماسک، مواد ضدعفونی، ضدعفونی معابر، تامین نقاهتگاه وغیره آغاز کرده بود که اکنون با شروع موج دوم این بیماری و طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی و استانداری این فعالیت ها دوباره آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۷۳۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی در حاشیه رونمایی از یادمان سردار«علی فضلی» در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) واقع در کرج در جمع خبرنگاران افزود: لشکرهای دوران هشت سال دفاع مقدس به نام فرماندهان مشهور است که بخش عمده ای از آن ها شهید شده و تعدادی نیز همچون شهید زنده «حاج علی فضلی» در قید حیات هستند.

وی اظهار داشت: سردار فضلی از سال ۶۳ تا اواسط دهه ۷۰ فرماندهی این لشکر را برعهده داشت که این یادمان ها و نامگذاری ها نوعی تقدیر و تشکر و همچنین یادآور ایام شهادت، ایثار و جهاد به شمار می رود.

وی گفت: ایجاد این نوع یادمان ها و نامگذاری ها به نام شهدا و فرماندهان شهید و در قید حیات، حرکتی است که یادمان باشد که فرماندهان و رزمندگان بزرگ و رشیدی داشتیم و داریم که برای صیانت از کشور جان فشانی کرده و می کنند.

سردار مولایی افزود: به گفته فرمانده سپاه پاسداران، سردار فضلی یک مکتب است که در آن چند ویژگی وجود دارد که نخستین ویژگی سردار فضلی در مکتبش که خیلی بارز و روشن است این است که در مقابل خودی ها و مردمش بسیار خاضع و خاشع ولی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی  انسان سخت، صلب ، با ایمان قوی و با بصیرت و شجاع عمل می کرد.

وی با بیان اینکه این سردار دارای ابعاد مختلف انسانی، انقلابی، دینی، جهاد و شهادت است، تصریح کرد: سردار فضلی در بعد از جنگ نیز در مقابل برخی فتنه گران و دشمنان خوش درخشید و هیچ ترسی از سرزنش سرزنش کنندگان نداشت.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به شروع موج دوم کرونا و افزایش همه گیری این بیماری، گفت: سپاه استان از اسفند ماه فعالیت هایی را از تولید ماسک، مواد ضدعفونی، ضدعفونی معابر، تامین نقاهتگاه و...آغاز کرده بود که اکنون با شروع موج دوم این بیماری و طبق دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی و استانداری این فعالیت ها دوباره آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: در استان البرز بین ۹۰۰ تا یک هزار تخت نقاهتگاهی آماده شده تا پذیرای بیماران کرونایی باشد.

روز پنجشنبه در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) از یادمان و بلوار ورودی این لشکر که بنام سردار فضلی نامگذاری شده است، رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها