خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثر ولایت قزوین

اجرای طرح کتابخوانی محله کرامت با اهدا ۱۲۴ کتاب از سوی کانون های فرهنگی مساجد

طرح کرامت به همت پایگاه معصومیه(ع) حوزه کوثر ولایت(س) مسجد چهارده معصوم(ع) با همکاری ستاد فرهنگی کانون های مساجد و اهدا ۱۲۴ کتاب جهت راه اندازی کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان به مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۲۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

 شاه محمدی فرمانده حوزه کوثر ولایت قزوین درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: در قالب کلاس های تابستانی و انجام فعالیت های فرهنگی، طرح کرامت به همت پایگاه معصومیه(ع) حوزه کوثر ولایت(س) مسجد چهارده معصوم(ع) با همکاری ستاد فرهنگی کانون های مساجد و اهدا ۱۲۴ کتاب به ارزش یک میلیون و سیصد هزار تومان جهت راه اندازی کتابخانه سیار کودکان و نوجوانان به مسجد چهارده معصوم(ع) برگزار شد.

 

 وی افزود: این کتابخانه سیار درطول تابستان و روزهای دوشنبه و چهارشنبه در نقاط مختلف محله هادی آباد با هدف افزایش سطح مطالعه نوجوانان برقرار و کمک به کودکان که علاقه مند به کتابخوانی و مطالعه هستند اما توانایی خرید کتاب را ندارند، می باشد.

 

شاه محمدی در ادامه بیان کرد: ما در طول تابستان طبق برنامه ای که تعیین شده در نظر داریم کلاس های تابستانی امسال را به صورت سیار به درب مساجد و در محله های مختلف اجرا کنیم تا امکان استفاده همه اقشار مردم از این کلاس ها وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به کلاس های پیش بینی شده اضافه کرد: این کلاس هاشامل سفالگری، نقاشی، کاردستی می باشد و هدف ما از این کار تفریح، آشنایی کودکان و نوجوانان با کتاب و آشنایی با محیط مسجد می باشد

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار