نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود.
کد خبر: ۹۲۵۵۹۲۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته شهر یاسوج به موضوع رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس با رای مردم به عنوان نماینده انتخاب می‌شوند باید اعتبارنامه آن‌ها مورد تایید نمایندگان قرار بگیرد و این مساله قانونی است که باید طی شود ممکن است گاهی اوقات اعتبارنامه یک نماینده تایید نشود و اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون تایید نشد و این حق قانونی نمایندگان مجلس است که اعتبارنامه را بررسی کنند که بر اساس شواهد و مدارک و دلایل انجام می‌شود.

وی گفت: مردم استان ما همواره در برابر قانون تسلیم بوده و هستند و همچنین مردم گچساران و باشت به قانون تمکین می‌کنند و در این بین غلامرضا تاجگردون مردم گچساران و باشت را به آرامش دعوت کرد و طبیعی است که طرفداران تاجگردون ناراحت و نگران باشند لذا باید آرامش خود را حفظ کنند و تابع قانون باشند.

حسینی گفت: نمایندگی مجلس تنها سنگر و مسیر خدمت نیست غلامرضا تاجگردون با داشتن تجربه می‌تواند در دیگر حوزه‌ها و عرصه‌ها به مردم کشور و استان و گچساران و باشت خدمت کند.

وی افزود: برخی‌ها شیطنت می‌کنند و به دنبال تفرقه افکنی و اختلاف افکنی هستند که باید مردم هوشیار باشند و اجازه ندهند که دشمنان سوء استفاده کنند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه مردان هم باید عفت را حفظ کنند.

وی گفت: اگر عفاف و حجاب نباشد انسان‌ها همچون حیوانات هستند و دشمنان تلاش می‌کنند که بشریت و علی‌الخصوص مسلمانان را از معنویت و عفت و پاکدامنی و از مسیر معنوی خارج کنند و برخی رسانه‌های غربی هم در خدمت ترویج بی‌عفتی در جهان هستند و البته رژیم پهلوی هم حجاب را به زور برداشت و بدحجابی و برهنگی را ترویج کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: با پیروزی انقلاب این توطئه خنثی شد هر چند که دشمنان در حال سرمایه‌گذاری روی بی‌عفتی و پاکدامنی و حیا هستند و از هر تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی گفت: برهنگی و لباس تنگ تحریک کننده است و شایسته نیست در جامعه اسلامی چنین چیزهایی داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات