فرمانده انتظامی خلیل آباد، از کشف ۲۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در یک ساک جاسازی شده بود در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ نفر در این زمینه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۲۵۶۰۴۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ولی اله غلامی در نشست با خبرنگاران که در محل انتظامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که فردی سودجو قصد انتقال و توزیع موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را به سطح حوزه شهرستان خلیل آباد دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع، ۲ تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در محور‌های مواصلاتی شهرستان به صورت غیرمحسوس به کنترل خودرو‌های عبوری پرداختند، خاطرنشان کرد: ماموران بعد از چند ساعت در عملیاتی غافلگیرانه خودرو مورد نظر را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خلیل آباد در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو پژو ۴۰۵ مورد نظر مقدار ۲۶ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که در یک ساک جاسازی شده بود را کشف و ۲ نفر در این زمینه پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به آثار مخرب موادمخدر در جامعه، اذعان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با موادمخدر و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها