خبرهای داغ:
مسئول قرآن و عترت ناحیه بسیج مالک اشتر:

"حجاب" اندیشه‌ای است که به جایگاه زن در جامعه ارزش واقعی می‌بخشد

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) گفت: حجاب همان اندیشه و سلوکی است که به جایگاه زن در اجتماع ارزش واقعی می‌دهد؛ جایگاهی که مسئولیت بزرگ تربیت را عهده‌دار می‌شود و آینده ساز جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۰۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه داودی فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب میراث گرانقدریست که از بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) برای ما به یادگار رسیده است و نباید به صرف یک پوشش یه آن نگاه کرد.

مسئول قرآن و عترت ناحیه بسیج مالک اشتر با بیان اینکه برای حفظ حجاب خون‌های بسیاری بر زمین ریخته است تصریح کرد: حجاب همان اندیشه و سلوکی است که به جایگاه زن در اجتماع ارزش واقعی می‌دهد؛ جایگاهی که مسئولیت بزرگ تربیت را عهده‌دار می‌شود و آینده ساز جامعه می‌شود.

این کارشناس حوزه خانواده اذعان کرد: غرب سال‌هاست که بخش عمده‌ای از تمرکز خود را برای از بین بردن حجاب و عفاف از جوامع اسلامی بکار گرفته که متاسفانه غفلت نهادهای فرهنگی در کشور ما باعث شده به تدریج این مفاهیم ارزشمند در نقاطی از جامعه کمرنگ شوند.

وی با تاکید بر اینکه احیا عفاف و حجاب مستلزم یک عزم همگانی و یک مدیریت جهادی است افزود: احیا و ترویج عفاف و حجاب بدون شک می‌تواند نقش اثرگذاری در بنیان خانواده‌ها، تربیت فرزندان و کاهش ناهنجاری‌هایی که امروزه جامعه ما با آن سر و کار دارد بشود که تحقق این مهم، کار جهادی دستگاه های فرهنگی کشور را می‌طلبد.

فرمانده حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) در ادامه به تشریح عناوین هفته عفاف و حجاب این حوزه بسیج پرداخت و گفت: اجرای طرح تور مهربانی و راه اندازی گروهای عفاف و حجاب در سطح محله، طرح دوخت چادر رایگان، برگزاری مسابقه عروسک زیبای من، تبیین آیات مربوط به حجاب و عفاف و انتشار در فضای مجازی و انتشار مستند روایت گری کشف حجاب در فضای مجازی در سطح حلقه های صالحین از جمله برنامه های این حوزه مقاومت بسبج در این هفته است.

داودی اضافه کرد: مسابقه "عکس با حجاب من" ویژه رده سنی ۹تا ۱۵ سال، ارائه نکات اخلاقی و پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در فضای مجازی و گردآوری وصایای شهدا در خصوص حجاب از دیگر برنامه های حوزه ۳۲۶ حضرت رقیه(س) در هفته عفاف و حجاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار