اهدا جهیزیه به ۴۰ زوج کم بضاعت در کرج توسط جهادگران حوزه 8 بسیج شهرداری

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از تهیه و توزیع 40 کمک هزینه جهیزیه در راستای رفع محرومیت و تسهیل در امر مقدس ازدواج به همت حوزه 8 بسیج شهرداری کرج در مناطق محروم و کم برخوردار شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۲۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی با اشاره به نقش آفرینی سپاه، بسیج، سازمان ها و نهاد ها در تسهیل ازدواج، اظهار داشت: 40 کمک هزینه ی جهیزیه در راستای رفع محرومیت و تسهیل در امر مقدس ازدواج به همت جهادگران حوزه 8 بسیج شهرداری کرج تهیه و در مناطق محروم و کم برخوردار شهر توزیع شد.

وی با بیان حمایت و همکاری سازمان ها در این امر، افزود: همه ی نهاد ها (خصوصی و دولتی) در جهت محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان مشارکت قابل توجهی دارند و این سازمان ها در تمام عرصه ها به خصوص تهیه جهیزیه و تسهیل ازدواج جوانان در کنار مردم هستند. 

سرهنگ قربانی فرمانده حوزه 8 بسیج شهرداری کرج با اشاره به توفیق 4 ساله اهدای کمک هزینه به زوج های جوان در شهر کرج، تصریح کرد: بسیجان جهادگر با مشارکت بسیج شهرداری، کمیته امداد استان و قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه 40 کمک هزینه جهیزیه تهیه و به همراه یک بسته کمک مومنانه مواد غذایی به زوج های کم برخوردار اهدا کردند.

فرمانده حوزه 8 بسیج شهرداری کرج با بیان اهداف این امر بزرگ و مهم، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح، ترویج فرهنگ حسنه وقف و بالخصوص وقف برای ازدواج جوانان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار