مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تشکیل بنیاد تخصصی حضرت امام(ره) یک ضرورت است چراکه در استان حضرت امام(ره) تاکنون کار درخوری برای ایشان انجام نشده و لذا تشکیل بنیاد امام(ره) در استان یک اقدام جدی در این راستا است.
کد خبر: ۹۲۵۶۲۴۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در سی و دومین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت:کار با عظمت کنگره در سایه همکاری و همدلی انجام شد و این باید در برنامه های آینده الگو باشد، چراکه بیش از دوسال کلیه مجموعه های فرهنگی و مسئولین ارشد استان درگیر برگزاری کنگره بودند و همکاری مستمر داشتند.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کنگره در آینده نزدیک با حضور کلیه کار گروه ها،اجلاسیه ها و کمیته ها در دستور کار قرار دارد و بخش بزرگی از دستاوردها به نمایش گذاشته خواهد شد.

کریمی با تقدیر از عملکرد رسانه ها در طی روند برگزاری کنگره شهدای استان بیان کرد: رسانه ها در طی این چند سال همکاری و همیاری خوبی با ستاد کنگره داشتند که قابل تقدیر است اما باید توجه کنیم کار کنگره تمام نشده و رسانه ها مانند گذشته به همکاری و همیاری خود ادامه دهند.

وی با تشریح دستاوردهای کنگره گفت: دستاوردهای کنگره شهدای استان تا سال های زیادی قابل بهره برداری است و ما به گونه ای برنامه ریزی کردیم تا کلیه دستاوردها و اقدامات کنگره ماندگار باشد و قابلیت استفاده برای آیندگان را داشته باشد.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با تأکید بر اینکه تشکیل بنیاد تخصصی حضرت امام(ره) در دستور کار کنگره شهدای استان است،افزود: این یک ضرورت است چراکه در استان حضرت امام(ره) تاکنون کار درخوری برای ایشان انجام نشده و لذا تشکیل بنیاد امام(ره) در استان یک اقدام جدی در این راستا است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین دستاوردهای کنگره تکمیل و پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی موزه دفاع مقدس استان است،گفت: بعد از سال ها توقف امروز این کار در حال تکمیل است و اگر اعتبارات به خوبی تامین میشد این کار تاکنون به اتمام رسیده بود و امیدواریم تامین اعتبارات برای تکمیل این کار بزرگ به موقع انجام شود.

کریمی ادامه داد: سرمایه های بزرگی در استان مرکزی وجود دارد و ما امروز باید این هنر را داشته باشیم که از این سرمایه ها به خوبی استفاده کنیم.

وی با تقدیر از هنرمندانی که در روند برگزاری کنگره همکاری مستمر داشته اند،افزود: تقویت و ایجاد ارتباط صمیمی با هنرمندان و درگیرکردن آنها با مسائل ارزشی از هنرهای دیگر کنگره بود که در گام دوم این کار در حال انجام است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس بیان کرد: یکی از مسائلی که امروز پیش روی ماست گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس است که به عنوان یک ضرورت مهم باید به آن توجه داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ستاد استانی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده و برنامه های ابلاغی آن نیز تدوین شده است و امروز نیازمند این هستیم این گرامیداشت را همانند کنگره شهدای استان به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات