فرمانده سپاه شهرستان چابهار به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف گفت: حجاب تکمیل کننده دین اسلام است و نقش مهمی در تحکیم خانواده دارد.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، سرهنگ محمدعلی پوراحمدیان به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف گفت: امروزه دشمنان سعی دارند تا از طریق رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی هجمه فرهنگی علیه جوانان ایجاد کنند، اما ما باید از همین فضا استفاده کنیم و حجاب را ترویج دهیم.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: عملکرد مسئولین و متولیان فرهنگی در موضوع حجاب و عفاف میتواند نقش بسیار مهمی را در جامعه ایفا کند.

پوراحمدیان با بیان اینکه گاهی مسئله حجاب به وسیله‌ای برای دین ستیزی تبدیل میشود، افزود: بررسی‌های جنبش‌های بزرگ دنیا و سیر تاریخی نشان میدهد که موضوع مبارزه با حجاب و عفاف گاهی به عنوان یک ابزار سیاسی برای اجرای اندیشه‌های استعماری تلقی میشود.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های سپاه چابهار در این هفته پرداخت و گفت: ۶۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در چابهار برگزار میشود که از جمله این برنامه‌ها رزمایش اهدای خون، تجلیل از بانوان جهادگر عرصه سلامت، اهدای جهیزیه به نوعروسان، تجلیل از دختران نمونه عفاف و حجاب در پایگاه‌ها و اهدای سبد‌های معشیتی به مردم محروم منطقه است.


انتهای پیام/
ارسال نظرات