خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کاشان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: با توجه به وضعیت قرمز کاشان برنامه‌ها به صورت مجازی و بدون حضور شهروندان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۳۹۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، سرهنگ کریم اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آیه 59 سوره مبارکه احزاب اظهار داشت: 21 تیر به عنوان روز عفاف و حجاب در کشور ما شناخته می‌شود و این مهم به دلیل وقوع واقعه جانگداز مسجد گوهرشاد در سال 1314 هجری شمسی توسط مخالفان اسلام و مسلمین است.

وی ضمن اشاره به خاک و خون زنان بی‌گناه و تقدیم شهیده محترم بانو قاضیان از کاشان در این واقعه افزود: ما در سطح استان اصفهان تنها همین شهیده عفاف و حجاب را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردیم که برای منطقه و استان اصفهان جای بسی افتخار است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به وضعیت قرمز منطقه کاشان ابراز داشت: با توجه به شرایط فعلی کاشان برنامه های عفاف و حجاب نیز تحت‌الشعاع قرار گرفته است و از این رو از شهروندان درخواست داریم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه هفته عفاف و حجاب از امروز آغاز و تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: تمامی دستگاه ها در اجرای برنامه های هفته عفاف و حجاب در منطقه کاشان به صورت غیرحضوری و مجازی تمام تلاش خود را به کار گرفتند و پیگیر هستیم تا با بهتر شدن شرایط مراسمات مفصل برگزار شود.

اکبری ضمن اشاره به عطرافشانی تنها شهیده عفاف و حجاب استان اصفهان در کاشان تصریح کرد: چهار ایستگاه فرهنگی عفاف و حجاب شامل غرفه‌هایی از میز خدمت، پزشک و مشاوره رایگان، ارائه محصولات فرهنگی، غرفه کودک و نمایشگاه کتاب در میدان 15 خرداد، میدان کمال‌الملک، پارک ناژون و شهرک خاتم‌الانبیاء برپا می‌شود.

وی ضمن اشاره به راه‌اندازی ورکشاپ توسط بسیج هنرمندان به صورت مجازی تاکید کرد: اجرای گروه سرود در محل نمایشگاه ها، تجلیل از بانوان محجبه، اجرای برنامه های زنده با حضور کارشناسان حوزه عفاف و حجاب در باغ فین، تذکر لسانی و تقدیم شاخه گل به بانوان از جمله برنامه‌ها هفته عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در راستای هفته عفاف و حجاب تبیین کرد: برگزاری نمایشگاه ملزومات عفاف و حجاب در پارک بانوان مهربانت نیز از دیگر اقدامات هفته عفاف و حجاب در کاشان است.

ارسال نظرات