در جلسه مشترک دکتر شهبازی با سردار فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) مقرر شد
در جلسه مشترک دکتر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان مقرر گردید از طرح های محرومیت زدایی بسیج مهندسین صنعتی در مناطق کم برخوردار حمایت ویژه ای شود.
کد خبر: ۹۲۵۶۴۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با عنایت به پیگیری های صورت گرفته از طریق ستاد تخصصی اقشار استان سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ضمن حضور در مجتمع حضرت ولیعصر (عج) تهران از تعدادی از اقشار بازدید بعمل آوردند.

در این برنامه ایشان جلسه ای با دکتر شهبازی رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور داشتند که در این جلسه پس از بررسی آخرین وضعیت قشر از مجموعه سپاه استان اعم از عملکرد و ... با دیدگاه جدید حاکم در آن معاونت و سیاست ها و راهبردهای سازمان بسیج مهندسین صنعتی کشور آشنا شدند.

در این جلسه مقرر گردید به علت اهمیت معادن استان شرایطی فراهم شود تا استان سمنان بعنوان قطب معدن کشور معرفی شود. همچنین برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد تا بر روی سنگ های قیمتی و تزئینی سرمایه گزاری انجام شود.

در ادامه سردار دامغانی ضمن تقدیر و تشکر از مهندس رحیمیان در مدت فعالیتشان در بسیج مهندسین صنعتی استان سمنان از طرح های مذبور استقبال نمودند و گفتند رویکرد سپاه نیز طرح های اعتلای بسیج و در راس آنها طرح های محرومیت زدایی بویژه در روستا های کم برخوردار می باشد و عنوان کردند از این طرح ها حتما در استان حمایت خواهد شد و از مهندس رحیمیان خواستند حتما پیگیر این طرح در تمام کانون های استان باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات