خبرهای داغ:
رییس سازمان زندان‌ها:

ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است، گفت: خوب است که اهل کار نو و خلاقیت باشید و تمام امتیازات و ارفاقات باید در مسیر برنامه تربیتی باشد.
کد خبر: ۹۲۵۶۵۷۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در دومین سفر استانی از زندان مرکزی همدان بازدید و با زندانیان این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد مهدی حاج محمدی همچنین در جمع کارکنان زندان گفت: فلسفه و ماموریت اصلی در امر زندانبانی دستگیری از بندگان گرفتاری است که چند صباحی مهمان ما هستند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چیت سازیان، تصریح کرد: این شهید در همان مقطع دفاع مقدس در راستای فرهنگ‌سازی اهداف بلند انقلاب به زندان می‌آمدند.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن درود به روح بلند شهید لاجوردی عنوان کرد: باید از آن بزرگوار کمک بگیریم و به زندانبانی افتخار کنیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل زندان‌های همدان عنوان کرد: این مجاهدت‌ها در راستای فراهم ساختن زیرساخت‌هایی برای سلامت جسمی مددجویان که زمینه‌ای برای هدف اصلی که تربیت آن‌ها است، باشد.

حاج محمدی با تاکید بر اینکه ماموریت اصلی در زندانبانی اصلاح و تربیت مددجویان است، گفت: خوب است که اهل کار نو و خلاقیت باشید و تمام امتیازات و ارفاقات باید در مسیر برنامه تربیتی باشد و اگر قرار است امتیازی لحاظ شود باید به کسی داده شود که مشغول است و می‌توان روی آن برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار