در عصر روز فرمان کمک مومنانه امام خامنه ای (مدظله العالی) زنجان در جلسه ارتباطی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر آغاز موج دوم کمک مومنانه در کشور ،جوانان بسیجی وجهادی گروه جهادی مصلحین زنجان اقدام به تدارک و تقدیم بسته های غذایی وبهداشتی به خانواده های نیازمند وشناسایی شده نمودند.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۷۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

حجت الاسلام علی اصغر ولایتی ؛مسئول گروه جهادی مصلحین وامام جماعت مسجد داود قلی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار «بسیج» زنجان با بیان اینکه بسیجیان و جوانان مثل  سربازان همیشه آماده با تلاشی مضاعف در راستای لبیک به فرمان رهبری تلاش می کنند،گفت: بسیجیان خود را سرباز رهبر و همدرد مردم دانسته و خدمت رسانی و کمک به جامعه و هم نوعان را مقدم بر تمامی امور می دانند.

 

وی با گلایه از کم علاقگی مسئولان برای استفاده از جوانان آتش به اختیار  در امور جامعه تصریح کرد:درهر جامعه ای که به جوانان خلاق ، پویا ،مبتکر و جهادی بها داده شود به همان اندازه در زمینه های مهم رشد و پیشرفت اساسی خواهد کرد ودر این میان وظیفه مسئولین که دارای قدرت واختیارات بیشتری هستند،مضاعف تر است.

 

مسئول گروه جهادی مصلحین از مقام معظم رهبری بابت توجه و حمایت از جوانان و ارائه روحیه تلاش وفداکاری قدردانی کرد و افزود: ما خود را مطیع و سرباز کوچک امام خامنه ای (مدظله العالی) میدانیم و در راه اعتلای ارزش های اسلام وانقلاب تا پای جان آماده ایم.

 

حجت الاسلام ولایتی به توزیع بسته های معیشتی در راستای لبیک به فرمان رهبری در مرحله دوم کمک مومنانه اشاره وبیان داشت: در عصر روز فرمان مقام معظم رهبری در راستای آغاز موج دوم کمک مومنانه، کمک های تغذیه ای و بهداشتی با رمز _ای رهبر آزاده آماده ایم آماده_ آغاز وبسته ها با یادآوری  فرمان محبت آمیز وپدرانه رهبر عزیز تقدیم خانواده های بزرگوار گردید.

 

گفتنی است بسته های معیشتی –بهداشتی فوق شامل گوشت،برنج ،مرغ ،عسل،ماکارونی ،رب ،حبوبات  و مواد بهداشتی می باشد.

ارسال نظرات