فرمانده انتظامي استان از دستگیری 3 نفر اعضای باند سارقان منزل در عمليات كارآگاهان پليس آگاهي استان در اراک خبر داد و گفت: در بازرسي از خودروي سارقان، 20 ميليارد ريال اموال سرقت شده كشف شد.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۰۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار "حسن مفخمي شهرستاني" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در برنامه ريزي افزايش امنيت اجتماعي و برخورد اثربخش در برخورد با مجرمان، يكي از راهبردهاي عملياتي پليس تعامل و بهره گيري از ظرفيت هاي پليس در سطح كشور است.

وي افزود: در تحقق اين رويكرد، ماموران پليس آگاهي استان در همكاري اطلاعاتي با پليس يكي از استان هاي كشور از تردد اعضاي يك باند سرقت از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراك مطلع شدند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي خاطر نشان كرد: با مراقبت هاي نامحسوس كارآگاهان پليس آگاهي استان، خودروي سارقان شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در ورودي شهر اراك متوقف و 3 سرنشين آن دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان مركزي ادامه داد: در بازرسي از خودروي اعضاي اين باند سرقت،‌ بنا به برآورد اعلامی کارشناسان در حدود 20 ميليارد ريال اموال با ارزش چون طلاجات و جواهرات، مجسمه هاي تزئيني، انواع ساعت، انگشتر و بسياري از اشياء با حجم كم و قيمتي كه از استان البرز سرقت شده بود، كشف شد.

سردار مفخمي شهرستان تصريح كرد: در بازجويي هاي مقدماتي انجام شده از اعضاي اين باند سرقت مشخص شد كه آنها تا كنون طي 3 مرحله در شهرستان "رباط كريم" و 2 مرحله سرقت از شهرستان "ساوه" اقدام به سرقت از منزل شهروندان داشته اند.

وي با بيان ادامه داشتن تحقيقات تكميلي پليس در اين پرونده خاطر نشان كرد: با هماهنگي انجام شده با مرجع قضائي، مراحل تكميل بازجويي هاي تخصصي پليس با همكاري پليس در ديگر استان هايي كه احتمال انجام سرقت از سوي اعضاي اين باند متصور بوده، در حال پيگيري است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات