معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی خبر داد؛
طی سه ماهه اول سالجاری مبلغ چهار میلیاردو ۴۴۷ میلیون تومان توسط حامیان در قالب نقد و کالا به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی کمک شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۲۵۶۷۰۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شاپورجلالی ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه نگاه حامیان طرح اكرام ایتام به فرزندان معنوی خود تقویت شده و میزان کمک‌های پرداختی آنها افزایش قابل توجه ای یافته است،گفت: طی سه ماهه اول سالجاری مبلغ چهار میلیاردو ۴۴۷ میلیون تومان توسط حامیان در قالب نقد و کالا به ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی کمک شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در استان مرکزی۶۸۸۸ نفر از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت هستند که به صورت ماهیانه توسط حامیان معنوی خود در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی مساعدت می شوند.

وی اضافه کرد: تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۲۶ هزارو ۲۲۱ نفر است که ۸۱ درصد آن را حامیان بومی و ۱۹ درصد از آنها را حامیان غیر بومی تشکیل می دهند.

جلالی در پایان با اشاره به اینکه سرانه کمک به فرزندان ایتام ماهیانه حداقل ۳۳۹ هزارو ۴۰۰ تومان و سرانه کمک به فرزندان محسنین ماهیانه حداقل۱۶۴ هزارو ۳۰۰ تومان است ، اظهار کرد: خیران ونیکوکاران در سراسر استان می توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردارشوند.

شایسته ذکر است ،متقاضیان مشارکت در این طرح می توانند با شماره ۳۳۲۸۷۶۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات