خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ضعف مدیریت در حوزه اجرایی، یکی از دلایل نابسامانی‌های اقتصادی است

حجت‌الاسلام و المسلمین معبودی در جمع بسیجیان سپاه امام حسن(ع) عنوان کرد: آنچه که امروزه در بحث اقتصادی جامعه را رنج می دهد ضعف مدیریت است.
کد خبر: ۹۲۵۶۸۵۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن تبریک هفته عفاف و حجاب بیان کرد: ۲۱ تیر ماه هر سال به مناسبت قیام قهرمانانه مردم مشهد مقدس در اعتراض به قانون کشف حجاب توسط رضاخان به عنوان سالروز با حجاب نامگذاری شده است. قیام مردم در آن زمان باعث جاری شدن واجب الهی در کشور شد و امروزه به برکت جمهوری اسلامی ایران این امر محقق شده است.

وب با اشاره به نابسامانی های اقتصادی موجود در جامعه گفت: متاسفانه امروز اکثر مردم با گرانی ، تورم ، کاهش ارزش پول ملی و مشکلاتی در معیشت دست و پنجه نرم می کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در تبیین چرایی این مشکلات اظهار کرد: دشمنی سلطه گران با ملت ایران یکی از عوامل ایجاد برخی مشکلات اقتصادی در کشور است. ملت ایران در مقابل سلطه گران ایستادگی کردند و معادله غلط آنها را به هم ریختند و این مقاومت دشمن را به جنگ وا داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین معبودی عنوان کرد: یکی از ابعاد این جنگ، جنگ اقتصادی است. آنها با تحریم ناعادلانه، بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی مشکلات در فضای مجازی در صدد عصبانی کردن مردم و قرار دادن آنها در مقابل جمهوری اسلامی هستند. قطعا مردم ایران هوشیارند و فریب دشمن را نمی خورند.

وی در ادامه دلیل دیگر نابسامانی اقتصادی را ضعف مدیریت در حوزه اجرایی دانست و افزود: برخی کارشناسان چهار عامل نیروی انسانی، نقدینگی، سرمایه و مدیریت را زمینه و بستر پیشرفت اقتصادی کشور می دانند‌.
در بحث نیروی انسانی خوشبختانه در کشور ما نیروی جوان مستعد تحصیل کرده و با انگیزه فراوانی وجود دارد.

این مسوول اضافه کرد: متاسفانه به دلیل ضعف در مدیریت، نقدینگی به شدت افزایش پیدا کرده و به بالای ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان رسیده است. اگر نقدینگی در جهت تولید باشد تاثیر مثبت می گذارد اما اگر در غیر از مسیر خود حرکت کند مانند سیل ویرانگر است و باعث نابودی می شود. از نظر سرمایه، کشور ما سرمایه های عظیم مادی، ذخایر معدنی، فناوری و تکنولوژی را در اختیار دارد.

حجت الاسلام معبودی در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروزه ما را در مسائل اقتصادی رنج می دهد ضعف در مدیریت است. البته که در بین مدیران انسان های پرتلاش و انقلابی وجود دارند. به نظر می رسد کشور ما امروز به مدیریت انقلابی و جهادی نیاز دارد تا ظرفیت‌های داخلی را شناخته و از استعدادهای نهفته کشور به درستی استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین معبودی در پایان سخنان خود گفت: مشکل اقتصادی تنها گریبانگیر ایران نیست بلکه به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات عدیده اقتصادی برای کل دنیا پیش آمده است اما ما باید هوشیار باشیم تا تحت تاثیر تبلیغات فریبکارانه دشمن قرار نگیریم.

1008/پ30

ارسال نظرات
پر بیننده ها