خبرهای داغ:
جانشین بسیج جامعه زنان کشور:

تحکیم بنیان خانواده یکی از مهم ترین پیامدهای عفاف و حجاب است

جانشین بسیج جامعه زنان کشور گفت: تحکیم بنیان خانواده یکی از مهم ترین پیامدهای عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۳۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸

 فاطمه ستاری نوید جانشین بسیج جامعه زنان کشور در گفتگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب خبرگزاری بسیج جامعه زنان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد به نقش موثر عفاف و حجاب در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

 وی با بیان اینکه بر اساس آمار یکی از علل اصلی از هم گسیختگی خانواده ها و سست شدن پایه های زندگی مشترک زناشویی موضوع خیانت است، تاکید کرد: خیانت تا حد زیادی نتیجه بی عفتی و بی حجابی در جامعه است و این امر افزایش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد بنابراین حیاء، وقار، عفاف و حجاب موجبات تقویت پیوند خانوادگی را فراهم می سازد.

جانشین بسیج جامعه زنان کشور ادامه داد: مساله حجاب از ضروریات دین است و با توجه به اینکه از آن به عنوان یک مساله اجتماعی یاد می شود اجرای قوانین مربوط به آن می بایست به طور جدی مورد توجه مردم و مسئولین قرار گیرد.

ستاری نوید در ادامه گفتگو افزود: انتظار ما از بانوان محجبه این است که با رفتارهای خوب و عملکرد مناسب بتوانند الگوی مناسبی برای سایرین باشند و با استناد به آیات قرآن، احادیث و روایات در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان الگوی فاطمی در سطح جامعه نقش آفرینی کنند.

 

ارسال نظرات