خبرهای داغ:
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:
درافشانی گفت: از ایده های برتر شهروندان که در ارتقای فرهنگ شهر موثر باشد، حمایت می کنیم.
کد خبر: ۹۲۵۷۰۹۳
|
۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد درافشانی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در مراسم تقدیر از برگزیدگان پویش شهروندی «قزوین کتاب می خواند» که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، افزود: جشنواره‌ها و برنامه‌های تدارک دیده شده برای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد؛ اما برای تشویق مردم به پیوستن در پویش «در خانه بمانیم» برگزاری جشنواره و مسابقات در فضای مجازی جایگزین برنامه های استیجی شد.

وی از نفرات برگزیده خواست تا به عنوان سفیران فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی حضور فعال داشته باشند و پیشنهادات و ایده های خود را در خصوص برگزاری پویش های فرهنگی در فضای مجازی به سازمان ارائه دهند.

این مسئول ضمن قدردانی از شرکت کنندگان پویش شهروندی «قزوین کتاب می خواند» تصریح کرد: شرکت شما در این پویش نشاندهنده توجه و اهمیت ویژه شما به امر مهم کتابخوانی است که امیدواریم با همین جدیت و اهتمام فرهنگ کتابخوانی را در خانواده و اطرافیان خود توسعه دهید.

درافشانی تشویق همشهریان برای حضور در خانه و مقابله با شیوع ویروس کرونا، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها بدلیل شیوع ویروس کرونا، بهره برداری مناسب از ظرفیت فضاهای مجازی برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و تشویق شهروندان به امر مهم مطالعه را از جمله اهداف برگزاری این پویش برشمرد.

گفتنی است، پویش شهروندی «قزوین کتاب می خواند» از 15 اسفنده ماه 98 تا 31 فروردین ماه سال جاری برگزار شد که در پایان به 10 نفر از شرکت کنندگان در این پویش کتابخوانی، به قید قرعه لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها