مسئول عقیدتی ناحیه مرکزی یزد:

اصل مهم و بنیادی برای جلوگیری و رفع اسیب‌های اجتماعی، خانواده است

. "دهقان"در نشست تربیت تعالی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه اصل مهم و بنیادی برای جلوگیری و رفع اسیب‌های اجتماعی خانواده است به تشریح اسیب‌های اجتماعی و عوامل تعارض در ارتباط زناشویی پرداخت.
کد خبر: ۹۲۵۷۳۰۹
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نشست تربیت تعالی حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با محوریت تحکیم خانواده با حضور فرمانده پایگاه‌های تابعه و اعضای شورای حوزه برگزار گردید.
"دهقان" در این نشست ضمن بیان علل و عوامل دخیل در رجوع خانواده‌ها به دادگستری ازقبیل مشروبات الکلی، اعتیاد و طلاق، اذعان داشت:یکی از اسیب‌های اجتماعی طلاق است.
وی در ادامه یکی دیگر از اسیب‌های اجتماعی را استفاده نامناسب از فصای مجازی عنوان نمود و اظهار داشت: امروزه بیست میلیون نفر افراد زیر بیست سال از فضای مجازی استفاده می کنند؛ و استفاده بیش از ۹۰ دقیقه در طول روز از فضای مجازی نوعی اعتیاد محسوب می‌شود.
مسئول عقیدتی ناحیه مرکزی یزد با تصریح اینکه اصل مهم و بنیادی برای جلوگیری و رفع اسیب‌های اجتماعی خانواده است به تشریح عوامل تعارض در ارتباط زناشویی پرداخت.
وی با اشاره به وجود تعارض در تمام زندگی‌های زناشویی و تعارض بیشتر در روابط صمیمی‌تر به تشریح،۱-ریشه یابی ۲-دادن تکنیک بدون توجه به ریشه یابی به عنوان دو تکنیک روانشناسی در برخورد با تعارضات زناشویی پرداخت.
این مقام مسئول تغییر شخصیتی، رویداد‌های ناخوشایند، کاهش جاذبه‌های ظاهری، تفاوت‌های اعتقادی-مذهبی، تفاوت اداب و رسوم، اختلاف نظر در مسائل اقتصادی را از زمینه‌های اشکار تعارض همسران برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار