همزمان با آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا در زنجان؛
با آغاز موج دوم شیوه کرونا در زنجان وقرار گرفتن این استان در وضعیت هشدار؛بسیج اصناف وبازاریان عملیات ضدعفونی وپاکسازی اماکن عمومی این استان را آغاز نموده است...
کد خبر: ۹۲۵۷۳۳۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

مسعود بیات؛مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با بیان اینکه گروه جهادی شهید سردار سلیمانی حوزه مقاومت اصناف وبازاریان زنجان در مرحله اول شیوع ویروس کرونا در کشور از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت سال جاری اقدام به ضدعفونی وگندزدایی مناطق ومعابر پرتردد استان نمودند،گفت:این گروه جهادی همزمان با آغاز موج دوم شیوع این ویروس منحوس در استان،بصورت خودجوش از اوایل تیرماه امسال فعالیت خود در این زمینه را از سر گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه این گروه جهادی از ساعت 19 عصر یا 1 بامداد اقدام به ضد عفونی مناطق پر رفت و آمد نظیر بازار،حدفاصل چهارراه انقلاب تا سعدی شمالی،خیابان فردوسی،میدان میوه وتره بار،امیرکبیر،صدر جهان،دروازه ارک و رشت، پاساژهاو ... می نماید،افزود:خیرین و بسیجیان اصناف وبازار،مرکز بهداشت شهرستان وسپاه ناحیه زنجان در این اقدام خداپسندانه همکاری نموده اند.

 

مسئول بسیج اصناف سپاه شهرستان زنجان در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان تصریح کرد:گروه جهادی بسیج اصناف وبازاریان استان زنجان تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا به فعالیت های خود در این زمینه ادامه می دهد.

ارسال نظرات