همزمان با برگزاری طرح شیفت ایثار بسیج جامعه کارگری؛بسیجیان سپاه ناحیه،جنگ نوین تیپ 36سپاه انصارالمهدی (عج) و بسیجیان شرکت ایران ترانسفو اقدام به ضدعفونی محیطی ودستگاهی این شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۲۶۳۲۴۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ همزمان با برگزاری طرح شیفت ایثار بسیج جامعه کارگری بسیجیان سپاه ناحیه،جنگ نوین تیپ 36سپاه انصارالمهدی (عج) و بسیجیان شرکت ایران ترانسفواستان زنجان اقدام به ضدعفونی محیطی ودستگاهی این شرکت نمودند.

 

این عملیات صبح امروز با حضور سرهنگ نجفی راد و حجت الاسلام موسوی ؛ جانشین فرمانده و مسئول نمایندگی سپاه ناحیه زنجان وبا رمز یا علی بن ابی طالب (ع) آغاز گردید.

 

حجت الاسلام موسوی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و گرامیداشت یاد شهدای کارگری اظهار داشت:امروز باید روحیه جهادی کارگران را به عنوان یک الگوی والا در تمام اقشار جامعه بسط داد که الگوی عملی آن شیفت ایثار است.

 

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های بسیج کارگری سپاه ناحیه زنجان، اجرای طرح ملی «شیفت ایثار» است،خاطرنشان کرد:بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده است و در این جهت به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد.

ارسال نظرات