خبرهای داغ:
​مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۲۵ شرکت دانش بنیان در پردیس شرکت های دانش بنیان بسیج علمی، پژوهشی استان مستقر و در زمینه علمی، پژوهشی فعالیت دارند.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۳۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرتضی عظیمی فر مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از ظرفیت های سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری پردیس شرکت های دانش بنیان است.

عظیمی فر عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵ شرکت دانش بنیان در پردیس شرکت های دانش بنیان سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان مستقر بوده و فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حمایت های مادی و معنوی سازمان بسیج علمی، پژوهشی استان از شرکت های دانش بنیان، افزود: این شرکت ها در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری فعالیت دارند.

عظیی فر با اشاره به ارائه تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه به برخی از این شرکت ها، عنوان کرد: این شرکت ها بر اساس فعالیت ها و تجاری سازی محصولات خود پس از طرح آن در کارگروه و  گرفتن تایید؛ مورد حمایت مادی سازمان بسیج علمی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش های مختلف در عرصه های بازاریابی، مشاوره های حقوقی، تسهیل گری، ارتباطات شغلی، معرفی و تبلیغات محصولات ارائه شده می تواند موجب رشد و تعالی شرکت های دانش بنیان گردد.

مسئول بسیج علمی، پژوهشی سپاه انصار الرضا (ع) با اشاره به استقرار شرکت های دانش بنیان در پردیس شرکت های دانش بنیان سازمان بسیج علمی استان با کمترین هزینه، گفت: برای فعالیت بهتر و بیشتر شرکت های دانش بنیان سعی شده حامیان مالی برای این شرکت ها نیز داشته باشیم.

وی اظهار داشت: سعی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و شرکت های دانش بنیان بر آن است تا بر اساس توانمندی های این شرکت ها مشکلات و معضلات مختلف استان در عرصه های صنعت و کشاورزی احصاء گردد و برای رفع آن چاره جویی شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها