جلسه آموزشی ـ توجیهی تولید محتوای الکترونیکی در حوزه پرورشی

اولین جلسه آموزشی، توجیهی تولید محتوی طرح ها و برنامه های حوزه پرورشی، تربیت بدنی و مشاوره اداره آموزش و پرورش سرخه برگزار شد .
کد خبر: ۹۲۵۷۶۳۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، مریم آشور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سرخه ضمن عرض تبریک دهه کرامت، ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، گفت:: براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش ساحت سند مربوط به حوزه پرورشی و فرهنگی بوده و رسالت ما فرهنگیان تربیت عبد صالح است و همه باید برای آگاه سازی دانش آموزان و اولیا، تلاش کنیم.
وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و فعالیت‌های حوزه پرورشی و تربیت بدنی و مشاوره در فضای مجازی در دوران شیوع ویروس کرونا؛ گفت: بر تلاش مستمر همکاران حوزه پرورشی در شبکه شاد تأکید کرد.
در ادامه گلعلی زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره شهرستان نیز با تاکید بر بروزرسانی یافته‌های خود از جهت یادگیری نرم افزار‌ها و برنامه‌های پرورشی به آموزش تولید محتوی الکترونیکی طرح‌ها و برنامه‌های حوزه پرورشی، تربیت بدنی و مشاوره در قالب‌های نماهنگ، کلیپ، بروشور، اینفوگرافی با استفاده از ترم افزار‌های ویندوز و اندرویدی پرداختند.
وی افزود: آثار تولید شده به اداره کل ارسال و در پیام رسان شاد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
لازم به یادآوری است، در این جلسه معاونین و مربیان پرورشی و تربیت بدنی و مشاوران مدارس نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار