ارائه خدمات توسط بیمارستان سپاه فارس به بیماران کووید۱۹

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر استان فارس گفت: بیمارستان شهید دستغیب سپاه در شیراز با استقرار بخش‌های مختلف راه‌اندازی شده و در حال ارائه خدمت به شهروندان است.
کد خبر: ۹۲۵۷۷۵۸
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

سرهنگ پاسدار ابراهیمی‌فر چهارشنبه ۲۵ تیر به خبرنگاران گفت: بیمارستان سپاه در محل ورزشگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز راه‌اندازی شده و اکنون بخش‌های سیار تخصصی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، اتاق عمل و ... در آن مستقر شده است.

او با یادآوری اینکه این مجموعه اواخر خرداد امسال در قالب یک نقاهتگاه، خدماتی به مبتلایان کووید۱۹ ارائه می‌داد، گفت: اکنون این مرکز با استقرار بخش‌های تخصصی سیار و کادر درمانی، به مرکز درمانی پشتیبان بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) ارتقاء داده شده است.

ابراهیمی‌فر با بیان اینکه ۲۵ نفر از کادر تخصصی پزشکی و پرستاری در این بیمارستان مشغول به خدمت هستند، گفت: خدمات داوطلبانه پرستاری و اعضای بسیج جامعه پزشکی فارس در این مرکز به شکل رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

او بهترین قدردانی از جهادگران عرصه سلامت را رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مردم دانست.

معاون سلامت و دفاع زیستی سپاه فجر استان فارس یادآور شد که این مرکز با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس، بیمارستان مسلمین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات