خبرهای داغ:

برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح اوقات فراغت در آموزشگاه‌های آزاد هنری شاهرود

کارشناس آموزشگاه‌های آزاد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح اوقات فراغت در آموزشگاه‌های آزاد هنری شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۳۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسن احمدی کارشناس آموزشگاه‌های آزاد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح اوقات فراغت در آموزشگاه‌های آزاد هنری شهرستان خبر داد و گفت: هیچ جامعه‌ای بدون هنر نمی‌تواند نشاط و شادابی لازم را داشته باشد.
وی افزود: برخی مهارت‌ها به انسان‌ها کمک می‌کند که احساساتشان را بدون نیاز به ادای کلمه‌ای بیان کنند و رسالت هنر تبیین عینی واقعیت و ایجاد رُشد و کمال در میان جوامع انسانی است.
احمدی تصریح کرد: ۲۴ آموزشگاه آزاد هنری در شهرستان شاهرود در برپایی کلاس‌های آموزشی طرح اوقات فراغت شرکت داشته و آموزش کودکان و نوجوانان در آموزشگاه‌های آزاد هنری تجسمی، موسیقی، هنر‌های سنتی و خوشنویسی ارایه می‌شود.
کارشناس آموزشگاه‌های آزاد هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: در این شهرستان در حال حاضر ۲۴ آموزشگاه آزاد هنری فعال هستند که از این میان ۱۶ آموزشگاه در زمینه هنر‌های تجسمی، ۴ آموزشگاه در زمینه موسیقی، ۳ آموزشگاه صرفاً در زمینه خوشنویسی و یک آموزشگاه در زمینه هنر‌های سنتی فعالیت دارند.
این آموزش‌های شامل آموزش رشته‌های مختلف هنری از جمله آموزش طراحی، ویترای، نقاشی با مدادرنگی، مینیاتور گل و مرغ، پاستیل، رنگ و روغن، گواش و ... در آموزشگاه‌های آزاد تجسمی، آموزش رشته‌های قلم‌زنی، نقاشی پارچه، معرق کاشی در آموزشگاه هنر‌های سنتی، آموزش دف، تنبک، نی، دوتار، و انواع ساز ایرانی در آموزشگاه‌های آزاد موسیقی و همچنین آموزش خوشنویسی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها