جانشین ناحیه ویژه زاهدان گفت:

۵۲ گروه جهادی در مرحله دوم رزمایش دفاع زیستی در زاهدان فعالیت دارند

جانشین ناحیه ویژه بسیج سپاه زاهدان گفت: مرحله دوم رزمایش دفاع زیستی با حضور ۵۲ گروه جهادی با هدف مقابله با ویروس منحوس کرونا در شهرستان زاهدان در حال اجرای ماموریت هستند.
کد خبر: ۹۲۵۷۸۳۷
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
 سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن، جانشین ناحیه ویژه سپاه زاهدان در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: به منظور مقابله با ویروس منحوس کرونا و ریشه کنی این بیماری مرحله دوم رزمایش دفاع زیستی در شهرستان آغاز شده است.
 
وی با اشاره به این مطلب که این رزمایش با فعالیت 52 گروه جهادگر بسیجی از حوزه های مقاومت بسیج محلات شهرستان زاهدان با هدف ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان در حال اجرا می باشد، افزود: جهادگران به منظور ایجاد وحدت، امید آفرینی در بین مردم و حمایت نیرو‌های مسلح از کادر درمانی این ماموریت را به نحو شایسته چون مرحله اول اجرا خواهند کرد.

سرهنگ بدیع روشن ادامه داد: با توجه به تداوم شیوع کرونا و لزوم حضور بسیج و نیرو‌های مسلح در کنار کادر درمانی و مردم، رزمایش دفاع زیستی با حضور ۷۰۰ بسیجی در شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ضد عفونی اماکن پر تردد و پرتجمع، توزیع ماسک رایگان، فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان خانوار‌های آسیب دیده از کرونا، نظارت بر فروشگاه‌ها و تاکید و سفارش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا و حضور بسیجیان درپویش مجازی " ماسک بزن همشهری" از جمله اهداف این رزمایش برای مقابله با ویروس کرونا است.

بدیع روشن تاکید کرد: امروز خوشبختانه فضای وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان ارگان‌ها و نهاده‌ای دولتی و غیردولتی برقرار است و به امید خداوند بر این وضعیت نیز، چون روز‌های سخت گذشته پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات