نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

حجاب و عفاف میراث گرانبهای اهل‌بیت(ع) و یک تکلیف الهی و دینی است/ترویج فرهنگ اسلامی یک وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رعایت حجاب و عفاف به عنوان میراث گرانبهای اهل‌بیت(ع) یک تکلیف الهی و دینی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد
کد خبر: ۹۲۵۷۸۵۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در همایش حجاب و عفاف گفت: علت افول اخلاق در بسیاری از کشورها، بی‌توجهی به فرهنگ عفاف و حجاب نبود عفت و حیا است.

وی با بیان اینکه ریشه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه به رعایت نکردن عفاف و حجاب بازمی‌گردد، افزود: اگر در جامعه عفاف و حجاب رعایت نشود و مظاهر فساد باشد به دنبال آن آسیب‌های دیگری بوجود می آید که مانع رشد و تعالی جامعه اسلامی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: تبیین نتایج دنیوی و اخروی حجاب و عفاف باید در کنار هم از سوی رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی تبلیغ شود، چرا که در فرهنگ اسلامی بیش از پرداختن به نتایج اخروی به نتایج دنیوی یک عمل حسنه پرداخته شده است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: رعایت حجاب و عفاف به عنوان میراث گرانبهای اهل‌بیت(ع) یک تکلیف الهی و دینی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد زیرا در سایه حفظ حرمت‌ها و شئونات اسلامی است که دایره گناه روز به روز کوچکتر شده و معنویت و نشاط در جامعه گسترش می‌یابد.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام و جوامع غربی به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جهان اسلام به خصوص جامعه ایران هستند چرا که تمامی فتنه‌های ظلمانی از طریق اخلاص واقعی و رعایت عفاف کنار زده می‌شود و از این رو مردم باید نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و در این راستا با دولت و دستگاه های فرهنگی همسو شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات