خبرهای داغ:

بازدیدرئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از ساخت مسکن محرومین در شهرک شهید بهشتی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از ۴ عرصه جهادی و ساخت مسکن برای نیازمندان در شهرک شهید بهشتی به همت پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع) سپاه ناحیه شاهرود بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۱۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای خدمت رسانی به محرومین، در محله اسلامی شهرک شهید بهشتی شاهرود، چهار عرصه جهادی و ساخت مسکن محرومین با حضور جهادگران بسیجی در حال اجراست.
در همین راستا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود از ۴ عرصه جهادی و ساخت مسکن برای نیازمندان در شهرک شهید بهشتی بازدید کرد.
در این بازدید‌ها که فرمانده پایگاه مسلم بن عقیل حوزه بسیج مساجد و محلات علی (ع)، دبیرقرارگاه شهید شاطری سپاه ناحیه و معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود حضور داشتند، ریاست کمیته امداد قول مساعد اعطای تسهیلات وام بانکی قرض الحسنه برای اتمام این پروژه‌ها را داد.
همچنین برای تکمیل این پروژه‌ها به همت جهادگران بسیجی پایگاه مسلم بن عقیل و خیرین، کاشی و سرامیک برای یکی از عرصه‌های ساخت مسکن محرومین و میلگرد حرارتی برای دو عرصه ساخت مسکن محرومین در شهرک شهید بهشتی به ارزش ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال تهیه شد.
لازم به ذکر است هم اکنون چهار خانه برای محرومین شهرک شهید بهشتی شاهرود به همت بسیجیان و همکاری شورای محله اسلامی، قرارگاه شهید شاطری، معاونت اجتماعی سپاه و بسیج سازندگی در حال ساخت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها