خبرهای داغ:

بسیجیان شاهرودی به یاری مدافعان سلامت شتافتند

فعالیت بیش از ۳۰ جهادگر شاهرودی در بیمارستان کرونایی‌های این شهرستان آغاز شده است و بسیجیان به یاری مدافعان سلامت شتافتند.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۹۰
|
۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
بسیجیان شاهرودی به یاری مدافعان سلامت شتافتندمسؤول به‌کارگیری جهادگران سلامت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود هم از به‌کارگیری ۳۰ جهادگر بسیجی سلامت در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد.
مهدی فرهنگ‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به همه‌گیری ویروس منحوس کرونا و نیاز کادر درمانی شهرستان به همراهی و کمک اظهار کرد: در این راستا، بسیجیان همیشه در صحنه شهرستان شاهرود مانند موج نخست کرونا که به کمک کادر درمانی آمدند، این بار نیز به ندای رهبری لبیک گفتند.
او افزود: بیش از ۳۰ نفر از جهادگران بسیجی زن و مرد در شاهرود با سازماندهی و توجیه وارد عرصه کمک به کادر درمانی شدند.
مسؤول به‌کارگیری جهادگران سلامت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: این جهادگران بسیجی در بیمارستان به کار‌های خدماتی و خدمت به بیماران کرونایی می‌پردازند تا با تلاش‌های خود از آمال کادر درمانی، پرستاران و بیماران بستری در این بیمارستان بکاهند.
فرهنگ‌دوست ادامه داد: جهادگران بسیجی به‌صورت ۲۴ ساعته و در قالب گروه‌بندی‌های مشخص به خدمت می‌پردازند.
او بر لزوم تداوم ارائه این خدمات توسط گروه‌های جهادی بسیج در راستای خدمت به بیماران کرونایی و کادر درمان شهرستان شاهرود تأکید کرد.
رفع گرفتاری‌های مردم؛ اولویت نخست
به‌هرحال، رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «یکی از مهم‌ترین مسائل در جامعه اسلامی، رفع فقر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان است؛ هر کاری در کشور صورت می‌گیرد، باید با هدف رفع فقر و محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم - نه بخشی از مردم و قشر‌های خاص – باشد» و این سخن نصب‌العین بسیجیان در سراسر استان سمنان قرار دارد.
این روز‌ها همه به میدان آمده‌اند و کمک می‌کنند تا گرفتاری‌های ویروس منحوس کرونا هر چه سریع‌تر از سر مردم خوب استانمان برداشته شود و جامعه به زندگی عادی خود بازگردد.
اما از سویی، توجه عموم مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری‌های فیزیکی و دوری از دورهمی‌های خانوادگی نیز به‌شدت مورد تأکید قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار