خبرهای داغ:
مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب پایگاه محدثه بهار در فضای مجازی

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهار گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم تشکیل نشست و مسابقه حضوری برنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۳۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب پایگاه محدثه بهار در فضای مجازیترابی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در پایگاه محدثه شهرستان بهار به مناسبت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: همزمان با هفته عفاف و حجاب با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم تشکیل نشست و مسابقه حضوری برنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: مسابقات فرهنگی با عنوان بهترین نوشته در مورد عفاف و حجاب برای رده‌های بزرگسال و مسابقه نقاشی و عروسک قشنگ من برای رده‌های کودکان ۶ تا ۱۲ سال در طول هفته عفاف و حجاب در کانال های پربیننده شهرستان برگزار شد.

مسئول پایگاه محدثه شهرستان بهارعنوان کرد: بیش از ۳۰ شرکت کننده در این مسابقات شرکت کرده‌اند که به بهترین آثار جوایزی به رسم یادبود از طرف پایگاه محدثه اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت این ایام بسته‌های فرهنگی شامل پوستر و بروشور با محوریت فرامین حضرت آقا درمورد عفاف و حجاب تکثیر و توزیع شد، ادامه داد: همچنین سوالاتی که توسط خواهران درباره شبهات حجاب بود به صورت مجازی دریافت و پاسخ به شبهات توسط صاحب نظران صورت گرفت و برای پرسشگران ارسال شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات