۳۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۳۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
کد خبر: ۹۲۵۸۰۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱

۳۲۹ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۶۵ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه یک نفر امروز جمعه ۲۷ تیر و ۱۰ نفر دیروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه فوت‌شده‌اند که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است و در رده سنی ۶۲ تا ۸۹ سال هستند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۶ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۳۴ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

تحویل اولین سهمیه داروی رمدسیویر به استان بوشهر در هفته آینده

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به تولید ملی داروی رمدسیویر در کشور اظهار داشت: این دارو از هفته آینده به استان بوشهر تحویل داده می‌شود و بنا به تشخیص پزشک برای بیماران مبتلا به کرونا تجویز می‌شود.

دکتر کشمیری اضافه کرد: داروی رمدسیویر در مطالعات داخل کشور در خصوص تاثیر بر درمان کرونا نمره قابل قبولی را کسب کرده و پس از کشور‌های آمریکا و اروپا، ایران از معدود کشور‌هایی است که تولید این دارو را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا به تعداد ترخیص‌ها نزدیک شده است افزود: با توجه به همراهی و همکاری خوب مردم همچنین استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد مبتلایان به کرونا به ثبات رسیده و اگر این همکاری تداوم داشته باشد در آینده این تعداد کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار