مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: 30 بازار قدیمی میوه و تره بار تا پایان سال برای معلولان و جانبازان مناسب سازی می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۵۸۲۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید سعید راد با تاکید بر اینکه یکی از اقشار مهمی که در زمینه استفاده از فضا‌های عمومی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، معلولان و جانبازان عزیز هستند، افزود: یکی از اهدافمان در سازمان مدیریت میادین، امکان حضور و تردد ایمن و راحت این عزیزان در میادین و بازار‌های میوه و تره بار است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه میادین میوه و تره بار، فضا‌هایی هستند که همه شهروندان باید با آرامش و به راحتی امکان استفاده از آن‌ها را داشته باشند، گفت: بر این اساس، اقشار مختلف جامعه از سالمندان تا مادرانی که به همراه نوزادان و کودکانشان به این مراکز مراجعه می‌کنند، جزو مشتریان میادین میوه و تره بار هستند.

وی با اشاره به اینکه به این منظور، سال گذشته بالغ بر 60 بازار میوه و تره بار برای توان‌یابان مناسب‌سازی شده و مناسب‌سازی 30 بازار دیگر را نیز برای امسال در دستور کار داریم، اظهار کرد: در بازار‌های مناسب‌سازی شده، امکاناتی همچون رمپ‌های ورود و خروج، سرویس بهداشتی ویژه معلولان و فضا‌های ویژه پارک خودرو برای این عزیزان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه علاوه بر مناسب سازی بازار‌های موجود میوه و تره بار برای جانبازان و معلولان عزیز، هر بازار جدیدی که در تهران ساخته می‌شود، برای این عزیزان مناسب‌سازی خواهد شد، خاطرنشان کرد: به این منظور، تمامی 26 بازار جدید میوه و تره بار که ساخت آن‌ها در سال جاری در دستور کار قرار گرفته است، برای توان‌یابان مناسب‌سازی خواهند شد.

ارسال نظرات