با همکاری حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر کیانشهر؛

۷ سری جهیزیه به نوعروسان کرمانی اهدا می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر از تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند روستاهای استان کرمان خبر داد و گفت: با کمک اعضای بسیج اصناف، ۷ دست جهیزیه کامل تهیه و میان نیازمندان روستای کهنوج توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۴۰۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش قرارگاه فرهنگی بصیرتی محرومیت زدایی حاج حسین همدانی مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر، سرهنگ طلوعی گفت: ۳ دست جهیزیه در سطح کیانشهر و حومه به زوج‌های جوان که در آستانه ازدواج بودند، اهدا شد و در این هفته ۷ سری جهیزیه به اهالی مستحق روستاهای استان کرمان همراه با کمک‌های مؤمنانه ارسال خواهد شد که اعضای این کاروان برای تجدید بیعت و زیارت برسر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز حضور پیدا کرده و با سرور شهدای مدافع حرم تجدید میثاق خواهند کرد. 

فرمانده حوزه ۳۲۷ سیدالشهدا (ع) ناحیه مالک اشتر مسجد جامع حضرت رقیه (س) کیانشهر در پایان خاطرنشان کرد: کارآفرینی و عمران خانه‌های نیازمندان بخش دیگری از فعالیت های بسیجیان این مسجد   است. همچنین توزیع کیک و آبمیوه میان معتادین و آسیب‌ دیده های اجتماعی  ، از دیگر برنامه‌های این حوزه است که هرهفته اجرا  می‌شود و در صورت تمایل این افراد نیز برای بهبود وضعیت آن‌ها نیز برنامه‌ریزی می کنیم..

ارسال نظرات