نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در گفت‌وگو با «بسیج»:
نماینده مردم چناران، طرقبه و شاندیز در مجلس بیان داشت: بیشتر گرانی‌های موجود و تورم در بازار مسکن ناشی از سوء مدیریت است و متاسفانه هیچ نظارتی بر این بخش وجود ندارد.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۳۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: یکی از اولویت‌ها و عزم مجلس معطوف به معیشت و اقتصاد مردم است که باید به آن پرداخته شودتا دغدغه مردم کاهش یابد، دغدغه‌ای که بار‌ها رهبر معظم انقلاب در بیانات مختلف و سخنرانی‌ها و گام دوم انقلاب به آن اشاره فرمودند.

نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران در مجلس  افزود: در طرح پیشنهادی رییس مجلس به رهبر معظم انقلاب، عمده مشکلات کشور را فرهنگ، معیشت، و اقتصاد مطرح شده است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و از آنجا که زمان بر است باید با فوریت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه اشتغال و معیشت به هم گره خورده است، اظهار داشت: در بحث کرونا تعدادی از کارخانجات ایثار کردند و پای کار آمدند و حقوق کارگران را تمام و کمال پرداخت کردند و از طرفی با تولید مواد شوینده و ضدعفونی چرخه تولیدی جدیدی را راه اندازی و اشتغال ایجاد کردند.
 
امامی تاکید کرد: اگر دولت بتواند از واحد‌های تولیدی حمایت کند  و به آنان تسهیلات بدهد هم به تولید کننده  و هم به دولت از لحاظ اقتصادی و درآمدی کمک شده است.

نماینده مردم طرقبه شاندیز و چناران  در مجلس تصریح کرد: بیشتر گرانی‌های موجود و تورم در بازار مسکن، ارز، طلا، سکه، ناشی از سوء مدیریت، ۲۰ تا ۲۵ ٪ مربوط به تحریم‌ها و قسمتی نیز ناشی از خود تحریمی مردم است و متاسفانه هیچ نظارتی در بخش‌های یاد شده وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مجلس و دولت باید دست در دست هم دهند تا در این زمینه تاثیرگذار بوده  و نگاه ویژه داشته باشند. دولت باید یک تیم اقتصادی قوی داشته باشد و با این تیم مشورت کند و از طرفی یکسری قوانی مربوط به این بخش باید اصلاح شود.
 
امامی در پایان تاکید کرد: اگر راهکار‌ها و پیشنهادات ارائه شده را دولت عملی و اجرا نکند مجلس نهایتا از ابزار سوال، تفحص، تذکر، و استیضاح استفاده خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها