خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

مردم با شرکت در کمک‌های مومنانه کشور را سرشار از همدلی می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: مردم ولایت‌مدار ایران با شرکت در کمک‌های مومنانه بار دیگر کشور را سرشار از نهضت تعاون و همدلی می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۸۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

مردم با شرکت در کمک‌های مومنانه کشور را سرشار از همدلی می‌کنندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جلسه هماهنگی کمک‌های مومنانه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار ایران با شرکت در کمک‌های مومنانه بار دیگر کشور را سرشار از نهضت تعاون و همدلی می‌کنند.

وی افزود: رزمایش همدلی و مواسات سپاه در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مومنانه به نیازمندان، فقرا و کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا، در شهرستان ملایر آغاز شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: تلاش شده در این کمک‌ها همه نیازمندان و اقشار کم‌درآمد پوشش داده شود وکمک‌ها در تمامی مناطق محروم شهرستان توزیع شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) مبنی بر اینکه اگر می‌خواهید خداوند بر شما رحم کند به فقرا و ضعیفان کمک کنید، ابراز داشت: کمک به نیازمندان و فقرا از دستورات دین اسلام و سفارش شده ائمه اطهار(ع) است.

شیرزادی در ادامه رعایت پیام بهداشتی و ارتباط با خداوند و انجام بعضی از دستورات از جمله قربانی کردن، دادن صدقه، دعا کردن و همچنین قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه را در دفع این بیماری موثر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات