خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

امروز دشمنان همه توان خود را برای نابودی خانواده‌ها بکار بسته‌اند

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان با بیان اینکه امروز دشمنان همه توان خود را بکار بسته‌اند و هدفشان نابودی خانواده‌ها است، گفت: نباید در این مورد غافل بود و لازمه این کار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۹۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

امروز دشمنان همه توان خود را بکار بسته‌اند و هدفشان نابودی خانواده‌هاستزهرا اکبری ‌در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: توجه به حجاب از ضروریات جامعه است که باید همه مردم نسبت به این قضیه حساس باشند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان همه توان خود را بکار بسته‌اند و هدفشان نابودی خانواده‌ها است، تصریح کرد: نباید در این مورد غافل بود و لازمه این کار فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان اظهار داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خانواده‌ها باید تقویت شود در غیر این صورت مهم‌ترین پیامد بی حجابی سست شدن بنیان خانواده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف توسط حوزه حضرت خدیجه (س) همدان به مناسبت هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: برگزاری نشست تبیینی با هدف سبک زندگی در جامعه و به حاشیه رفتن سبک زندگی غربی در فضای مجازی، مسابقات گرافیکی از قبیل طراحی پوستر، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و تهیه کلیپ با محوریت تحکیم بنیان خانواده و افزایش فرزندآوری، تجلیل از دختران و بانوان محجبه برتر و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه دختران جوان در فضای مجازی از جمله این برنامه‌ها است.

اکبری با اشاره به فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی با موضوعات احترام به قانون عفاف و حجاب، حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی ابراز داشت: راه‌اندازی پویش «حجاب من، نگاه تو؛ پاکی و آرامش من» و هشتک آن در اینستاگرام و سایر پیام‌رسان‌ها، برگزاری مسابقات قرآنی عفاف و حجاب، حجاب برتر، نقاشی، کاریکاتور، عکس از من و عروسک محجبه‌ام و تهیه کلیپ دختر تمدن‌ساز؛ زمینه‌ساز ظهور از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

وی گفت: همچنین سرکشی از خانواده‌های بسیجی موفق دارای معلول جسمی و ذهنی، طراحی بروشور با موضوع حیا و عفاف، برگزاری نمایشگاه سیر عفاف و حجاب در فضای مجازی، معرفی و ارائه کتب با موضوع عفاف و حجاب نیز به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار