فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد از تهیه و توزیع 40 بسته غذایی به ارزش 31 میلیون و 500 هزار ریال در شهر صالح‌آباد شهرستان بهار به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۵۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

تهیه و توزیع 40 بسته غذایی به‌همت حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آبادمریم طلایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی از سوی حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار برگزار شد.

وی ادامه داد: فضاسازی، عطرافشانی مزارمطهر شهدا، برگزاری نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب و پاسخگویی به شبهات، تولید محتوا با موضوع عفاف و حجاب و انتشار سخنان امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، عفاف و حجاب در وصیت نامه شهدا، عکس نوشته، کلیپ، احکام، آیات قرآن و احادیث، فیلم، هشتگ‌ها و بیانیه عفاف و حجاب و... در فضای مجازی و تجلیل از زحمات اعضای کارگاه تولید ماسک حوزه از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد یادآور شد: معرفی کتاب درآمدی بر معاصرسازی سبک زندگی فاطمی و حماسه فاطمی، پرداخت 170 میلیون ریال وام قرض الحسنه به هفت نفر از اعضای صندوق، تولید و توزیع یک هزار عدد ماسک رایگان بین خانواده‌های نیازمند نیز از دیگر برنامه‌ها بود.

وی تهیه و توزیع 40 بسته غذایی به ارزش 31 میلیون و 500 هزار ریال، تهیه و نصب بنر در سطح شهر، تهیه و توزیع پوستر،ت جلیل از بانوان محجبه در ادارات، پیاده‌روی و برگزاری نمایشگاه مجازی را از برنامه‌های اجرایی هفته عفاف و حجاب در شهر صالح‌آباد برشمرد.

طلایی عنوان کرد: شرکت در راهپیمایی مجازی روز ملی عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات فرهنگی از قبیل نقاشی، بهترین دل نوشته، خاطرات زیبا از حجاب، بهترین عکس از چادر اولی‌ها ویژه دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند و مسابقات قرآنی به صورت پیامکی  و ورزشی (دارت) و اهداء جوایز به نفرات برتر، برگزاری جلسات مجمع مربیان و سرگروه‌های صالحین نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات