خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفت‌وگوی اختصاصی با «بسیج»:

سوء مدیریت مشکل اصلی گرانی‌ها در کشور/ دولت راهکاری برای کاهش گرانی‌ها ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: 15 درصد مشکلات و گرانی‌های اخیر در تمام حوزه‌ها مربوط به تحریم‌ها و مشکلات نفتی و 85 درصد از مشکلات مربوط  به سوء مدیریت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۸۵۰۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹

سوء مدیریت مشکل اصلی گرانی‌ها در کشور/ دولت راهکاری برای کاهش گرانی‌ها نداردحجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: 15 درصد مشکلات و گرانی‌های اخیر در تمام حوزه‌ها مربوط به تحریم‌ها و مشکلات نفتی و 85 درصد از مشکلات مربوط  به سوء مدیریت می‌شود.

وی عنوان کرد: بیشترین مشکلی که در کشور و دولت اخیر وجود دارد مربوط به سوء مدیریت برخی از آقایان و دولتمردان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: برای نفت مشتری وجود دارد و تعدادی از نمایندگان این مساله را به وزیر مربوطه عنوان کردند که مشتری و خواهان نفت وجود دارد اما نزدیک دو سال است وزیر مربوطه جوابی به نمایندگان نداده است.

وی با اشاره به نبودن کنترل و نظارت دقیق اداره تعزیرات حکومتی عنوان کرد: متاسفانه بر بسیاری از مشکلات کشور نظارت و کنترلی وجود ندارد و هیچ کشوری در دنیا مانند کشور ما وجود ندارد که روزانه شاهد تغییر قیمت‌ها در آن باشیم.

فلاحی مطرح کرد: بر طبق احادیث و آیات قرآن اگر فردی مسئولیتی را که به آن سپرده‌اند، نتواند به درستی انجام دهد نزد خدا ملعون است و باید در آن دنیا پاسخگوی تمام مردمی باشد که حق آنها اجحاف شده است.

وی ادامه داد: فردی که مدیریت بلد نیست باید از مردم عذرخواهی کند و از کار خود انصراف دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران جزء کشورهای ثروتمند دنیا محسوب می‌شود، عنوان کرد: کشور ما ظرفیت زیادی در تمام حوزه‌ها از جمله منابع طبیعی، آبی و نفتی دارد که اگر به درستی مدیریت شود هیچ مشکلی نخواهیم داشت و تحریم‌ها هیچ اثری نخواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه ما در دنیا تنها کشوری نیستیم که تحریم شده‌ایم، افزود: بسیاری از کشورها نیز تحریم شدند اما مشکلات گرانی را مانند کشور ما تجربه نکردند.

فلاحی با اشاره به دغدغه دولت برای کاهش قیمت‌ها مطرح کرد: رییس مجلس با همفکری نمایندگان مجلس در نظر دارد بسته‌هایی معیشتی  برای اقشار آسیب‌پذیر تهیه کند و به دنبال کاهش هزینه مسکن نیز هست.

وی افزود: متاسفانه دولت تا امروز راهکار مطلوبی برای کاهش قیمت‌ها و مسکن نداشته است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس تمام سعی خود را می‌کند که موضوع اشتغال و مسکن را حل کند، گفت: دستگاه قضایی پای کار آمده است  که ادامه دادن چرخه فعالیت‌های شرکت تعطیل شده وضعیت اشتغال را تا حدودی حل کند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دولت کنونی دنباله‌رو سیاست آمریکا و اروپا بوده است، تصریح کرد: نظارت بر افزایش بی‌رویه قیمت‌ها برعهده دولت و سازمان بازرسی است که متاسفانه دولت در این حوزه هم نتواسته است به درستی اقدام کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار