خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

تقدیر و تجلیل بانوان محجبه از اقشار مختلف مردم انجام شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان، گفت: تقدیر و تجلیل از بانوان محجبه ورزشکار، کادر درمان محجبه بیمارستان‌ها، بانوان محجبه اداره کل هلال احمر و دختران بی‌سرپرست از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان در هفته حجاب و عفاف بوده است.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۸۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، با اشاره به برنامه‌های این استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، گفت: امسال ۳۰۰ برنامه در حوزه پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کردستان برگزار شده است که چند مورد از آن را عرض می‌کنم.

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان کردستان در شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: امسال با این شرایط بیشترین فعالیت خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان در فضای مجازی انجام شده است.

 مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان بیان کرد: از جمله اقدامات به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزاری مسابقه کودکان زیر ۹ سال با موضوع حجاب و عفاف و میزگرد معاون امور زنان با موضوع حجاب بود.

سرکانی افزود: همچنین نقد و بررسی حجاب و عفاف و مطالبه آن در راستای بودجه‌های حجاب و عفاف طی جلساتی که با استانداری برگزار شد از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان بود.

وی اظهار کرد: نشست گفتمان‌سازی با نخبگان دانشجویی و حوزوی در زمینه حجاب و عفاف و الگوسازی برای جوانان با وجود ائمه معصومین(ع) از دیگر فعالیت‌ها بود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: برگزاری میزگرد تلوزیونی با حضور استادان دانشگاه و کارشناسان حجاب و عفاف در صدا و سیمای استانی از دیگر اقدامات بود که در آن دیدگاه اسلامی، غربی و شرقی درباره حجاب و عفاف نقد و بررسی شد.

سرکانی عنوان کرد: فیلم و انیمیشن‌هایی با موضوع حجاب و عفاف که پیش از این ساخته شده بود در این هفته از ناحیه بسیج جامعه زنان ارائه و در صدا و سیمای استانی پخش شد.

وی افزود: تقدیر و تجلیل از بانوان محجبه ورزشکار با رتبه‌های برتر ملی و بین المللی، تقدیر و تجلیل از خادمان و کادر درمان محجبه در بیمارستان‌ها، تقدیر و تجلیل از بانوان محجبه اداره کل هلال احمر، تقدیر و تجلیل از دختران بی‌سرپرست و اهدا هدایای حجاب به آنان از دیگر برنامه‌های ما در این هفته بوده است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار