خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

مسابقه «شمیم عفاف در فضای مجازی» با موضوع فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین گفت: برگزاری مسابقه «شمیم عفاف در فضای مجازی» با موضوع فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حجاب و عفاف انجام شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۹۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲

 

لیلا رضایی مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، با اشاره به برنامه‌های این استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا برای تجمع و گردهمایی حجاب و عفاف امکان حضور جمعیت وجود نداشت اما اقدامات و فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: در سطح شهر بنرهای محتوایی با موضوع حجاب و عفاف نصب شد و در کنار آن به دختر خانم‌های نوجوان و جوان شاخه‌هایی از گل‌های رز به همراه دستبندی زیبا هدیه شد که در ذهن آنها از مساله حجاب یاد و خاطره‌ای زیبا باقی بماند.

رضایی با اشاره به اقدامات دیگر آنها در هفته عفاف و حجاب، عنوان کرد: طی جلساتی با بسیج رسانه و در جمع اصحاب رسانه تلاش کردیم که درباره وضعیت حجاب جامعه مطالبه گری صورت گیرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین ادامه داد: در فضای مجازی اقدامات بسیار قابل توجهی صورت گرفت که یکی از آنها برگزاری مسابقه «شمیم عفاف در فضای مجازی» بود که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره حجاب و عفاف اشاره داشت، پس از برگزاری مسابقه در نهایت به شش نفر از برگزیدگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

وی با بیان اینکه مسابقه مطالبه‌گری با عنوان پرچم آرمان‌‌خواهی را برگزار کردیم که در فضایی مجازی و ادارات پوستر آن پخش شد، ابراز کرد: این مسابقه در قالب بهترین مطالبه گری از ۲۶ دستگاه موظف در اجرای حجاب و عفاف برگزار شد که در آن افراد ۱۵ سال به بالا با نوشتن مطالبه خود در یک صفحه ۱۵ خطی، شرکت داشتند.

رضایی بیان کرد: ضمن حفظ فاصله اجتماعی نشست‌های مختلفی در زمینه عفاف و حجاب در سطح استان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان قزوین در پایان گفت: طی همکاری با استانداری قزوین در نشست خبری با خبرنگاران جوان از خبرنگاران محجبه تقدیر و تجلیل به عمل آمده و هدایایی به آنها اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار