خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس گفت: از جمله برنامه‌های ما برگزاری مسابقه‌هایی تحت عنوان «سیره شهدای مدافع حرم» برای نوجوانان و جوانان دهه۸۰ و ۷۰ بود که بتوانند از سیره اخلاقی آنها در زندگی الگو بگیرند.
کد خبر: ۹۲۵۸۶۹۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

 

ترگل برنده مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، با اشاره به برنامه‌های این استان به مناسبت هفته عفاف و حجاب، گفت: با همکاری فضای مجازی استان و راه‌اندازی اپلیکیشن حضور مجازی در زمینه عفاف و حجاب برگزار شد که از استقبال خیلی خوبی مواجه شد.

وی افزود: درباره حضور مجازی پیام‌های بسیار خوبی در زمینه عفاف و حجاب از سوی مردم برای ما ارسال شده بود که در یکی از پیام‌ها ما دیدیم یک بچه ۸ ساله گفته بود که «حجاب برای حضرت زهرا(س) است». حضور در فضای مجازی بازخورد اجتماعی خیلی خوب داشت که همه مردم از آن حمایت کرده بودند.

برنده با اشاره به برنامه‌های شاخص دیگر بسیج جامعه زنان این استان در زمینه حجاب و عفاف، عنوان کرد: از برنامه‌های دیگر ما به مناسبت هفته عفاف و حجاب گلباران و غباروبی قبور شهدای زن، مادران و همسران شهدا در کل استان بود. همچنین انتشار وصیت‌نامه و بخشی از زندگی‌نامه‌های آنها در فضای مجازی برای قشر جوان جامعه از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس ادامه داد: از دیگر اقدامات برگزاری مسابقه‌هایی تحت عنوان «سیره شهدای مدافع حرم» برای  جوانان دهه ۸۰ بود که بتوانند از سیره اخلاقی آنها در زندگی الگو بگیرند. همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس مسابقات گسترده در زمینه کتاب‌های مختلف دفاع مقدس برگزار و فلسفه دفاع مقدس برای نسل‌های پس از جنگ تبین شد، که در پایان هفته عفاف و جاب به قید قرعه از بین شرکت‌کنندگان به برگزیدگان هدایایی اهداء شد.

وی با بیان اینکه امسال فعالیت در فضای مجازی تجربه جدیدی بود که بازخورد بسیار خوبی داشت، عنوان کرد: مردم از فعالیت‌های انجام شده در فضای مجازی برای حجاب و عفاف بسیار استقبال کردند.

برنده با بیان اینکه امسال قیمت چادر بسیار بالا است، گفت: در سطح استان و شهرستان‌ها ما با عمده‌فروشان چادر مشکی هماهنگ کردیم که به افراد متقاضی چادر تخفیف بسیار خوبی داده شود که در اثر همین اقدام متقاضیان توانستند چادر مورد نیاز خود را با نصف قیمت تهیه کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان فارس ادامه داد: در سطح استان طی همکاری با بسیج جامعه زنان، سایر اقشار بسیج همچون بسیج فرهنگی، بسیج دانش‌آموزی، بسیج هنرمندان نیز توانستند برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی برگزار کنند.

ارسال نظرات