خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران مطرح کرد؛
مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران گفت: راه‌اندازی طوفان توئتیری و ترند کردن مطالب مربوط به حجاب و عفاف با ترجمه مطالب به زبان انگلیسی در عرصه بین‌الملل از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در مازندران بود.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۱۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

 

فرشته پازوکی مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران، به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و الزام به رعایت پرتکل‌های بهداشتی بیشترین فعالیت‌ها در فضای مجازی صورت گرفت.

وی افزود: امسال ۵۰ عنوان ویژه برنامه مخصوص هفته عفاف و حجاب با همکاری هزار و ۶۵۸ پایگاه و حوزه مقاومت بسیج خواهران در سراسر استان مازندران برگزار شد.

پازوکی با اشاره به نشست بسیج جامعه زنان با نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه ساری، عنوان کرد: در این نشست با حضور خواهران نخبه بسیجی مطالبات ما با موضوع عفاف و حجاب مطرح شد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند در مسائل مربوط به زنان از زنان استفاده شود، زمینه این امر در استان فراهم شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران ادامه داد: درخواست دیگر ما این بود که هیات اندیشه ورزی با مسئولت نماینده ولی فقیه در استان تشکل شود و دفاتر عفاف و حجاب ملزم به اجرای دقیق آن شوند.

وی با اشاره به نشست دیگری بیان کرد: همچنین نشستی هم با دفتر امور بانوان استانداری و مشاوران دستگاه‌های اداری داشتیم که  خواهران همه ملزم شدند برنامه‌های خوبی در بخش تبلیغی و اجرایی عفاف و حجاب داشته باشند.

پازوکی گفت: همچنین برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و دوخت رایگان چادر و مقنعه توسط بسیج جامعه زنان و خواهران بسیجی در اقشار مختلف از دیگر برنامه‌های ما در هفته عفاف و حجاب بود که برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان مازندران با اشاره به برنامه‌های دیگر بسیج جامعه زنان استان مازندران، ابراز کرد: با محوریت ۴۰ سالگی سالگرد دوران دفاع مقدس از خواهران محجبه کارگرتقدیر و تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: برگزاری مسابقه «هاله گل» تحت عنوان شیوه تربیتی حجاب برای فرزندان، تولید عکس‌نوشته‌هایی درباره حجاب در غرب، تولید پادکست در پاسخ به شبهات حجاب و عفاف، تولید نماهنگ، تهیه برد مجازی تحت عنوان «دختران جهان به حجاب روی می‌آورند»، تولید اینفوگرافی حجاب درغرب، راه‌اندازی طوفان توئتیری و ترند کردن مطالب مربوط به حجاب و عفاف با ترجمه مطالب به زبان انگلیسی در عرصه بین‌الملل، نشست با نخبگان در رسانه ملی، ساخت مستند از بانوان محجبه منتصب به خانواده شهدا،  پویش ریحانه با موضوعات حجاب و عفاف در نوجوانان متوسطه اول و دوم، نویسندگی قصه با محوریت پاکدامنی و حیا، برگزاری جشنواره مجازی استانی در قالب مد و لباس ایرانی و اسلامی که هنوز در حالی برگزاری است و تا پایان سال ادامه دارد، مانور خودرویی در میادین شهر با تهیه بادکنک‌ها و تراکت‌ها هم از دیگر برنامه‌های بسیار زیبا به مناسبت هفته عفاف و حجاب بود.

ارسال نظرات