خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی و تعامل مدیران جهادی بسیج سازندگی حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم در سالن اجتماعات ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۱۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،سرهنگ قهرمان پور، نشست هم اندیشی و تعامل مدیران جهادی بسیج سازندگی حوزه‌های مقاومت خواهر و برادر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم و با هدف پیشبرد برنامه‌های بسیج سازندگی در سال ۹۹ و برنامه‌های محرومیت زدایی سال جاری در سالن اجتماعات ناحیه برگزار گردید.
 
قهرمانپور مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام رضا (ع) در ابتدای این نشست ضمن تقدیر از مدیران و بسیجیان جهادی که در ایام کرونا با بسیج سازندگی ناحیه همکاری داشتند، گزارشی از فعالیت‌های جهادی انجام شده در این مدت و فعالیت‌های گروه‌های جهادی ارائه کرد.

همچنین در ادامه جلسه  داود آبادی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم بر اهمیت تشکیل تیم‌های کارشناسی و ایجاد شبکه قوی و منسجم در میان مدیران بسیج سازندگی حوزه‌ها و پایگاه‌ها برای هم پوشانی و هم افزایی هر چه بیشتر شبکه بسیج سازندگی استان با هدف جهش تولید تاکید نمود.

انتهای پیام/بهاران
ارسال نظرات