تقدیر معاون تیپ ۴۸ از اقدامات گردان تکاور فاتحین

تقدیر معاون فرهنگی و اجتماعی تیپ ۴۸ از اقدامات و خدمات گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۸۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، نشست معاون فرهنگی و اجتماعی گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸
با معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی تیپ ۴۸ سپاه فتح  برگزار شد.

معاون گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ در این نشست گفت: نیروهای تکاور فاتحین علی‌رغم طی کردن مراحل آموزشی از تخصص و تجربه کافی برخوردارند و در مواقع حساس وارد عمل می‌شوند.

محمدجواد درخشان افزود: تکاوران فاتحین تیپ ۴۸ در برنامه های رزمی، عملیاتی، فرهنگی و مذهبی، راهپیمایی ها و همایش های مذهبی، نماز جماعت و...حضوری ستودنی دارند.

معاون گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ از عملکرد مفید و موثر این معاونت اشاره کرد و گفت:برگزاری یادواره سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه، حضور در مراسمات ملی و مذهبی، برگزاری همایش بزرگ عفاف وحجاب،برگزاری میلاد امام زمان(عج)، تهیه بسته های معیشتی نیازمندان، ایجاد گروه جهادی، برگزاری ادعیه و مراسم شبهای قدر، تاسیس هیات مذهبی گردان، طراحی،ساخت و تولید کلیپ رزمایشات میدانی و عملیاتی فرهنگی گردان و...از جمله برنامه های این گردان است.

تقدیر از از اقدامات گردان تکاور فاتحین تیپ 48 فتح 

معاون فرهنگی و اجتماعی تیپ ۴۸ ضمن تقدیر و تشکر از معاونت فرهنگی واجتماعی گردان تکاور فاتحین تیپ ۴۸ و بسیجیان سلحشور این گردان گفت:جنگ روانی استفاده برنامه‌ریزی شده از تبلیغات به وسیله عوامل آشکاری همچون رادیو، تلویزیون، مطبوعات و عوامل پنهانی مانند شایعه به منظور تحریف عقاید، تضعیف روحیه و بی‌اعتبار کردن انگیزه‌ها و کاستن از اقتدار جوانان وهمه قشرها می باشد.

سرهنگ پاسدار سعیدی تبار افزود: جوانان ما با فعالیت موثر و مفید و روشنگری در فضای مجازی وحتی در جامعه هدف می توانند گام موثری در تحقق اهداف اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات