خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: با توجه به فرامین روزهای گذشته مقام معظم رهبری، مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه طی سه مرحله انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۹۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ نعمت‌الله باقری، جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با حوزه کمک‌های مومنانه در خوزستان اظهار کرد: در مرحله اول کمک‌های مومنانه در طول سه ماه گذشته طی شش مرحله توانستیم قریب به ۳۰۰ هزار بسته کمک معیشتی را توزیع کنیم.

وی افزود: این بسته‌ها که به همت نیکوکاران، نهادها و مجموعه سپاه پاسداران تهیه شده بود بین نیازمندان و متضررین از کرونا مانند خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان عنوان کرد: با توجه به فرامین روزهای گذشته مقام معظم رهبری، مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه طی سه مرحله انجام خواهد شد.

وی افزود: مرحله اول در دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر خواهد بود، مرحله دوم و سوم نیز به ترتیب برای دهه محرم و اربعین پیش‌بینی شده است.

باقری بیان کرد: بنا بر برنامه‌های پیش‌بینی شده، در مرحله اول رزمایش مقرر شد تا پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان و نواحی مقاومت حدود ۲۰ هزار بسته آماده و توزیع شود.

وی افزود: کمک‌های مرحله اول بیشتر معیشتی خواهد بود و با توجه به اینکه دهه کرامت را پیش رو داریم بخشی از کمک‌ها به اهدای جهیزیه تخصیص خواهد یافت.

جانشین فرماندهی سپاه ولیعصر خوزستان گفت: بخشی ازکمک‌های مرحله دوم با توجه به اینکه با شروع سال تحصیلی جدید همزمان خواهد بود به تهیه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان خانوارهای بی‌بضاعت اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: مرحله سوم که همزمان با اربعین است با توجه به اینکه احتمال کمتر شدن تجمعات به دلیل شیوع کرونا است به صورت بسته‌های معیشتی و پخت غذا توسط مواکب خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها