خبرهای داغ:
روابط عمومی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) خبر داد:

برنامه‌های ابلاغی معاونت روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه قم تبیین شد

کارگاه توجیهی برنامه‌های ابلاغی معاونت روابط عمومی و تبلیغات با حضور مسئولین روابط عمومی و تبلیغات رده‌های سپاه علی بن ابی طالب علیه السلام با موضوع تبیین برنامه‌های ابلاغی سال جاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۱۶۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام نشست تبیین برنامه‌های ابلاغی سال جاری با حضور علی تقوایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم، مدیران ستادی و مسئولین روابط عمومی رده‌های سپاه استان برگزار شد.

تقوایی ضمن تاکید بر اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ابلاغی سال  گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سه ماه نخست سال ۹۹ به کمک نیرو‌های بسیج مردمی و جهادی شاهد اجرای سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح استان قم بودیم و دراین موضوع الحمدالله گام‌های مفید و موثری درجهت همدلی با قشر ضعیف مردم و نیازمندان برداشته شد .
 
  تقوایی در ادامه اظهارداشت: با فرارسیدن ایام عید قربان و غدیر خم با توجه به ابلاغ سازمان بسیج؛ مرحله دیگری از رزمایش همدلی و کمک مومنانه را طی هفته‌های بعد در استان قم شاهد هستیم و انشالله تا ریشه کن شدن ویروس کرونا؛ به این کمک‌رسانی برای طبقه محروم‌و‌نیازمندجامعه ادامه خواهیم داد.

در ادامه سیدحسن حسینی نوده سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم بر پوشش خبری برنامه‌های بسیج و سپاه به لحاظ کمی و کیفی اشاره و بر لزوم خبر‌های تولیدی با محوریت سوژه‌های مورد نظر تاکیدنمود.

حسینی نوده همچنین برمستندسازی اقدامات و فعالیت‌های بسیج و سپاه و ثبت و ضبط آن تاکید و افزود: گرچه هر کاری که برای رضای خداوند تبارک و تعالی باشد؛ نزد خداوند ثبت و محفوظ می‌ماند، اما وظیفه یک خبرنگار به فرمایش رهبرمعظم انقلاب اسلامی اینست که خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ماندگار می‌کنند و این رسالت خبرنگار است که براساس صداقت؛ سرعت عمل و امانتداری این وظیفه را انجام دهد و به دیگران منتقل نماید.

در پایان مسئولین روابط عمومی رده‌های سپاه استان به ارائه نقطه نظرات پیرامون مسائل مطرح شده پرداخته و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار