خبرهای داغ:
به همت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام

جلسه توجیه برنامه‌های بسیج سال ۱۳۹۹ رابطین نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام

جلسه هم اندیشی و توجیه برنامه‌های بسیج سال ۱۳۹۹ رابطین نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۱۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام اصفهان:بعد از ظهر امروز جلسه آموزش و توجیه رابطین نمایندگی نسبت به وظایفشان در دفتر مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  برگزار و در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی سالروز شهادت امام جواد علیه السلام را تسلیت و همچنین سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها را تبریک عرض نمود و از رابطین نمایندگی که قبل دعوت نموده و در این جلسه شرکت  و از همکاری و پذیرش در قبول مسئولیت رابط نمایندگی در بسیج تشکر نمود .

مسئول نمایندگی گفت : اگردر بسیج سرمایه گزاری بشود با توجه به اینکه بسیج یک نیروی جوان است و جوانها در فعالیتها حضور دارند اگر ما فعالیتها فرهنگی و اعتقادی و بصیرتی را دربین پایگاه های بسیج و حوزه های بسیج تقویت بکنیم طبیعتا نتیجه خوبی میگیریم در همه بخشها چه در بخشهای سیاسی ، فرهنگی و همچنین نظامی اگر ما بسیج را تقویت کردیم بسیاری از مشکلات  اعتقادی و ایمانی و سیاسی برطرف می شود.

ایشان گفت : حضور رابطین در حوزه و پایگاه خیلی ارزشمند است فعالیت در بسیج کار بسیار ارزشمند ی است فعالیتها ی ما معمولا در چارچوب ابلاغیات است و اولویت با برنامه های ابلاغی  و بعد در عرصه های دیگر بسیج فعالیت نماید .

در ادامه نشست برخی معایب و مشکلات اجرایی برنامه‌ها توسط رابطین نمایندگی حوزه‌ها و اقشار بسیج را خدمت مسئول نمایندگی متذکر و اعلام شد.

در پایان هدف از این نشست تعامل بیشتر با رابطین نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌ها،تبیین وتوجیه رابطین راجع به ماموریت‌های سال جاری و دریافت پیشنهادات وراهکار‌های رابطین برای تسریع وتسهیل ماموریت‌های سازمان می‌باشد.
دراین نشست هر یک از معاونت‌ها نمایندگی به تبیین و توجیه برنامه‌های خود در سال 1399 پرداختند

ارسال نظرات