خبرهای داغ:
قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور:

موفقیت در عرصه امر به معروف نیازمند کار کارشناسی و علمی است

قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه برای موفقیت در عرصه امر به معروف کار کارشناسی و علمی نیاز است، گفت: امر به معروف باید کاملاً تخصصی و منطبق بر قانون و علم مدل‌های گردشگری صحیح و سالم را توسعه دهد.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۳۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

موفقیت در عرصه امر به معروف نیازمند کار کارشناسی و علمی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی در آئین معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با بیان اینکه سیره امام (ره) بر اساس امر به معروف بود، اظهار کرد: در سال ۷۲ بزرگانی چون آیت‌الله جنتی، آیت‌الله رئیسی و آیت‌الله قرائتی خدمت رهبری رسیدند و در خصوص تشکیل ستاد امر به معروف توضیحاتی ارائه کردند که بیانات ایشان در این دیدار تبدیل به برنامه اصلی شد.

قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز به کار کرد، گفت: با وجود فعالیت شبانه‌روزی، اما آنچه در ارزیابی‌های سالانه برای مشخص شدن میزان موفقیت‌ها ملاک است اثربخشی اقدامات ستاد در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف منحصر به یک موضوع یا محیط خاص نیست، بیان کرد: اگر امر به معروف را در یک مورد خاص خلاصه کنیم حد امر به معروف را در جامعه پایین آورده‌ایم.

حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه باید امر به معروف به درستی در جامعه تبیین شود تا مردم با این فریضه که سیره اباعبدالله (ع) بوده، آشنا شوند، گفت: امر به معروف زیربنای جامعه اسلامی است.

وی گفت: در رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر و در گام اول باید اقدامات خود را آسیب‌شناسی کرده و در مرحله بعد با استفاده از مطالبه‌گری‌ها، مسئولان خود را موظف به پاسخگویی به مردم بدانند.

قائم‌مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه برای موفقیت در عرصه امر به معروف کار کارشناسی و علمی نیاز است، بیان کرد: امر به معروف باید کاملاً تخصصی و منطبق بر قانون و علم مدل‌های گردشگری صحیح و سالم را توسعه دهد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سردار مظاهر مجیدی، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات